Mihai Petre si Daniela Neagoe

Raportarea CBAM pe trimestrul III trebuie să se bazeze pe date reale privind emisiile de carbon. Ce au de facut importatorii?

Mecanismul de Ajustare a Carbonului la Frontieră (CBAM), instituit prin Regulamentul UE 956/2023, a fost dezvoltat pentru a asigura competitivitatea…

Citește mai mult


Corina Dimitriu

Peste 5.000 de companii din România au de întocmit rapoarte de durabilitate în 2025-2026. Ce trebuie să facă?

Durabilitatea a devenit în ultimii ani unul dintre principiile de bază care guvernează modul în care economiile și societățile își gândesc și…

Citește mai mult


Decarbonizarea este astăzi catalizatorul în evoluția afacerilor. Iar dezvoltarea durabilă este pilon cheie. De ce?

Începând cu obiectivele de neutralitate climatică impuse până în 2050 la nivel mondial și rolul semnificativ al ratingurilor ESG în afaceri,…

Citește mai mult


Mihai Teodorescu, Sustainability Ambassador, DSV Road

Opinie: Va prinde viteză infrastructura camioanelor electrice în România? Destinația – CO2 2030

Lumea este față în față cu o serie de noi paradigme, care au fost alimentate și de provocările ultimilor ani, precum războiul, pandemia sau…

Citește mai mult


De vorbă despre sustenabilitate… în IMM-uri

Sustenabilitatea ține de câțiva capul de afiș inclusiv în România și asta pentru că în mare parte conceptul este promovat de companiile…

Citește mai mult


Rescriem viitorul

La începutul anilor 2000, momentul în care mi-am început cariera de jurnalist de business, mediul de afaceri din România abia începea să vorbească…

Citește mai mult


„Spune-mi din ce faci bani și pe ce îi cheltui, ca să-ți zic cât de sustenabil ești”

Standardele GRI reprezintă unul dintre instrumentele pe care managerii le au la dispoziție pentru a analiza și comunica public relația dintre…

Citește mai mult


Economia circulară în România lui 2023

Deșeurile sunt încă, în România, o problemă de mediu; în același timp, Europa consideră deșeurile o importantă sursă alternativă de materii prime…

Citește mai mult


advertising