Bolt Market a „salvat” 2,8 tone de deșeuri alimentare în România, în 2023, prin categoria Save Me!

Bolt Market a reușit să evite irosirea a 2,8 tone de produse alimentare în România, în 2023, cu ajutorul categoriei Save Me!, disponibilă în aplicație. Aceasta…

Citește mai mult


Douglas-Sustainability-Report-2024

Douglas își actualizează strategia de sustenabilitate cu obiective ambițioase

Douglas, retailerul de cosmetice omnichannel din Europa, a lansat raportul său de sustenabilitate pentru anul fiscal 2022/23, respectând standardele…

Citește mai mult


Raport sustenabilitate Auchan 2022: Gama alimentară este formată din peste 90% produse românești

Auchan România a publicat cel de-al treilea Raport de Sustenabilitate al companiei care cuprinde date calitative și cantitative privind performanțele…

Citește mai mult


Bergenbier a reușit să recicleze, anul trecut, aproape integral cantitatea de deșeuri produsă

Producătorul de bere Bergenbier, parte a grupului global Molson Coors Beverage Company, a reușit anul trecut să recicleze aproape integral volumul de deșeuri…

Citește mai mult


PepsiCo ESG

PepsiCO a raportat progrese semnificative pentru obiectivele sale de nutriție, agricultură, social și eficiența utilizării apei

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, a publicat Raportul de mediu, social și guvernanță (ESG) pentru anul 2022, prezentând…

Citește mai mult


Raport sustenabilitate: Grupul Sphera continuă să eficientizeze consumul de resurse și să crească nivelul de reciclare a deșeurilor

Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din industria de food service din România, își consolidează angajamentul față de dezvoltarea unui model de business…

Citește mai mult


Coca-Cola HBC România. Investiții comunitare de peste 3,9 milioane RON în 2021

Desemnată pentru al șaselea an consecutiv cea mai sustenabilă companie pe plan local, conform Romania CST Index, Coca-Cola HBC România intenționează ca până în…

Citește mai mult


Unilever. Țintă de zero emisii nete de carbon până în 2039

În 2021, Unilever a sărbătorit 30 de ani de prezență în România. De atunci, Unilever a investit peste 120 de milioane de euro în țara noastră și a reușit să…

Citește mai mult