4 octombrie 2024
Studiu Avon: Doar 26% dintre femeile din România recunosc semnele cancerului de sân
Avon, unul dintre cei mai importanți jucători globali din industria frumuseții, își prezintă rezultatele studiului anual, „Boob Census”, care indică o scădere…
14 mai 2024
L’Oréal Groupe a primit o nouă recunoaștere pentru respectarea egalității de gen
L’Oréal Groupe a urcat pe locul nouă în clasamentul Equileap privind egalitatea de gen, ediția 2024. Pentru realizarea clasamentului, Equileap a evaluat 3.795…
11 martie 2024
L’Oréal – UNESCO anunță lansarea celei de-a XV-a ediții a programului de burse private „Pentru Femeile din Științe”
L’Oréal România și Comisia Națională a României pentru UNESCO continuă să încurajeze excelența științifică prin organizarea celei de-a XV-a ediții a…
1 martie 2024
Grupul L’Oréal a obținut un scor triplu “A” CDP pentru activitatea din 2023
Pentru al 8-lea an consecutiv, Grupul L’Oréal a fost inclus de organizația non-profit de mediu Carbon Disclosure Project (CDP) pe lista companiilor care se…
13 februarie 2024
Au fost desemnate câștigătoarele burselor L’Oréal – UNESCO “Pentru Femeile din Științe” România, ediția 2023
În cadrul primei ediții a conferinței For Women in Science: Get Inspired by Leaders in Science, organizată în data de 8 februarie de către L’Oréal România și…
19 ianuarie 2024
L’Oréal achiziționează Gjosa, start-up specializat în economisirea apei
Anterior achiziției, L’Oréal și Gjosa au colaborat la realizarea capului de duș profesional L’Oréal Professionnel Water Saver, inclus în “Top 100 cele mai bune…
15 ianuarie 2024
L’Oréal a prezentat AirLight Pro, un uscător de păr profesional care pune accent pe eficiență
În cadrul CES 2024, L’Oréal Groupe a prezentat AirLight Pro, un instrument de uscare a părului conceput atât pentru profesioniștii din domeniul frumuseții, cât…