incluziune

Kantar: Incluziunea și diversitatea sunt factori care influențează deciziile de cumpărare pentru 75% dintre consumatori

Brand Inclusion Index, un studiu global realizat de Kantar, arată că 75% dintre consumatori menționează că elementele ce țin de diversitate și incluziune ale…

Citește mai mult


Caravana Kaufland ACCES

Kaufland România a lansat Caravana A.C.C.E.S.

Prin acest nou proiect, retailerul încurajează egalitatea de șanse prin facilitarea accesului la oportunități de lucru pentru persoanele cu dizabilități.…

Citește mai mult


UNICEF Romania pentru fiecare copil

Mii de copii și familii ajutate printr-un model sustenabil de rupere a cercului vicios al excluziunii

La doi și și jumătate de la lansare, UNICEF și partenerii săi au prezentat rezultatele inițiativei „România pentru fiecare copil”, susținută prin Granturile…

Citește mai mult


Kaufland România

Kaufland România a celebrat și anul acesta Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități

Kaufland România a marcat Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități printr-o serie de acțiuni de promovare a diversității atât pe piața muncii, cât și…

Citește mai mult


lansare Vreau la facultate

Universitatea Babeș-Bolyai & World Vision România lansează proiectul „Vreau la facultate”

65% dintre absolvenții de liceu din mediul rural nu se înscriu în învățământul superior, comparativ cu 35% din urban, arată un studiu UEFISCDI

Citește mai mult


iMatter

AFI România și The Social Incubator anunță rezultatele primelor trei ediții ale programului social „Plan de Viață”

Proiectul „Plan de Viață”, susținut de către AFI Europe Romania și implementat de Asociația The Social Incubator și-a propus să îi sprijine pe tinerii…

Citește mai mult