5 august 2024
Kantar: Incluziunea și diversitatea sunt factori care influențează deciziile de cumpărare pentru 75% dintre consumatori
Brand Inclusion Index, un studiu global realizat de Kantar, arată că 75% dintre consumatori menționează că elementele ce țin de diversitate și incluziune ale…
4 martie 2024
Kaufland România a lansat Caravana A.C.C.E.S.
Prin acest nou proiect, retailerul încurajează egalitatea de șanse prin facilitarea accesului la oportunități de lucru pentru persoanele cu dizabilități.…
21 decembrie 2023
Mii de copii și familii ajutate printr-un model sustenabil de rupere a cercului vicios al excluziunii
La doi și și jumătate de la lansare, UNICEF și partenerii săi au prezentat rezultatele inițiativei „România pentru fiecare copil”, susținută prin Granturile…
7 decembrie 2023
Kaufland România a celebrat și anul acesta Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități
Kaufland România a marcat Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități printr-o serie de acțiuni de promovare a diversității atât pe piața muncii, cât și…
5 octombrie 2023
Universitatea Babeș-Bolyai & World Vision România lansează proiectul „Vreau la facultate”
65% dintre absolvenții de liceu din mediul rural nu se înscriu în învățământul superior, comparativ cu 35% din urban, arată un studiu UEFISCDI
31 mai 2023
AFI România și The Social Incubator anunță rezultatele primelor trei ediții ale programului social „Plan de Viață”
Proiectul „Plan de Viață”, susținut de către AFI Europe Romania și implementat de Asociația The Social Incubator și-a propus să îi sprijine pe tinerii…