14 mai 2024
L’Oréal Groupe a primit o nouă recunoaștere pentru respectarea egalității de gen
L’Oréal Groupe a urcat pe locul nouă în clasamentul Equileap privind egalitatea de gen, ediția 2024. Pentru realizarea clasamentului, Equileap a evaluat 3.795…
11 aprilie 2024
Avon inițiază o nouă campanie de educație pentru elevi și studenți
Odată cu lansarea parfumului TTA Everlasting, Avon demarează campania „Friends vs. Followers” în licee și universități, o inițiativă care promovează…
2 aprilie 2024
Head & Shoulders și Caregivers lansează programul „Copiii merită o pubertate fără bullying”
Head & Shoulders, împreună cu partenerii de la Caregivers, au demarat programul educațional ”Copiii merită o pubertate fără bullying”, axat pe promovarea unui…
11 martie 2024
L’Oréal – UNESCO anunță lansarea celei de-a XV-a ediții a programului de burse private „Pentru Femeile din Științe”
L’Oréal România și Comisia Națională a României pentru UNESCO continuă să încurajeze excelența științifică prin organizarea celei de-a XV-a ediții a…
1 martie 2024
Grupul L’Oréal a obținut un scor triplu “A” CDP pentru activitatea din 2023
Pentru al 8-lea an consecutiv, Grupul L’Oréal a fost inclus de organizația non-profit de mediu Carbon Disclosure Project (CDP) pe lista companiilor care se…
13 februarie 2024
Au fost desemnate câștigătoarele burselor L’Oréal – UNESCO “Pentru Femeile din Științe” România, ediția 2023
În cadrul primei ediții a conferinței For Women in Science: Get Inspired by Leaders in Science, organizată în data de 8 februarie de către L’Oréal România și…
8 decembrie 2023
În 2023, Farmec a colectat selectiv 230 de mii de ambalaje prin campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a colectat anul acesta peste 230 de mii de ambalaje în campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de…