18 octombrie 2024
Henkel aniversează 30 de ani de implicare socială în România
În 2024, Henkel aniversează 30 de ani de la intrarea pe piața locală. Primele mărci lansate în România, în 1994, au fost Persil și Pur, din portofoliul…
4 octombrie 2024
Studiu Avon: Doar 26% dintre femeile din România recunosc semnele cancerului de sân
Avon, unul dintre cei mai importanți jucători globali din industria frumuseții, își prezintă rezultatele studiului anual, „Boob Census”, care indică o scădere…
14 mai 2024
L’Oréal Groupe a primit o nouă recunoaștere pentru respectarea egalității de gen
L’Oréal Groupe a urcat pe locul nouă în clasamentul Equileap privind egalitatea de gen, ediția 2024. Pentru realizarea clasamentului, Equileap a evaluat 3.795…
11 aprilie 2024
Avon inițiază o nouă campanie de educație pentru elevi și studenți
Odată cu lansarea parfumului TTA Everlasting, Avon demarează campania „Friends vs. Followers” în licee și universități, o inițiativă care promovează…
2 aprilie 2024
Head & Shoulders și Caregivers lansează programul „Copiii merită o pubertate fără bullying”
Head & Shoulders, împreună cu partenerii de la Caregivers, au demarat programul educațional ”Copiii merită o pubertate fără bullying”, axat pe promovarea unui…
11 martie 2024
L’Oréal – UNESCO anunță lansarea celei de-a XV-a ediții a programului de burse private „Pentru Femeile din Științe”
L’Oréal România și Comisia Națională a României pentru UNESCO continuă să încurajeze excelența științifică prin organizarea celei de-a XV-a ediții a…
1 martie 2024
Grupul L’Oréal a obținut un scor triplu “A” CDP pentru activitatea din 2023
Pentru al 8-lea an consecutiv, Grupul L’Oréal a fost inclus de organizația non-profit de mediu Carbon Disclosure Project (CDP) pe lista companiilor care se…
13 februarie 2024
Au fost desemnate câștigătoarele burselor L’Oréal – UNESCO “Pentru Femeile din Științe” România, ediția 2023
În cadrul primei ediții a conferinței For Women in Science: Get Inspired by Leaders in Science, organizată în data de 8 februarie de către L’Oréal România și…
8 decembrie 2023
În 2023, Farmec a colectat selectiv 230 de mii de ambalaje prin campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a colectat anul acesta peste 230 de mii de ambalaje în campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de…