Unilever. Țintă de zero emisii nete de carbon până în 2039

În 2021, Unilever a sărbătorit 30 de ani de prezență în România. De atunci, Unilever a investit peste 120 de milioane de euro în țara noastră și a reușit să…

Citește mai mult


ProCredit Bank. Pe drumul către o bancă cu o activitate complet verde

Băncile comerciale sunt, de câțiva ani deja, pe un trend „verde”, o direcție care să le transforme în companii sustenabile, dar și prin care se obligă să…

Citește mai mult


Endava. Un business în tehnologie guvernat de sustenabilitate

Cu peste 12.000 de angajați la nivel global, compania de software Endava urmează o strategie de sustenabilitate construită pe 5 piloni centrali, iar în 2022 a…

Citește mai mult


Arctic. Transformarea digitală facilitează tranziția spre economia digitală

În ultimele două decenii comportamentul consumatorilor s-a schimbat radical, iar decizia de cumpărare nu mai este demult luată exclusiv pe considerente…

Citește mai mult


Nestlé. Accent pe inovație pentru sustenabilitate și agricultură regenerabilă

Prezentă pe piața locală din anul 1995, Nestlé își începe activitatea în România cu doar șase angajați. În prima etapă, principalul rol era importul de…

Citește mai mult