Prin intermediul mai multor branduri din portofoliu, Henkel a lansat recent campania „Schimbarea începe cu noi”, o inițiativă care își propune să inspire și să motiveze consumatorii să adopte obiceiuri simple, dar semnificative, pentru a reduce impactul asupra mediului.
Campania, desfășurată sub umbrela Henkel Consumer Brands, subliniază importanța micilor schimbări în rutina zilnică ce pot avea un efect major asupra sănătății planetei. Proiectul oferă soluții ușor de implementat, prin care fiecare poate contribui la protejarea mediului.
Soluțiile propuse de Henkel sunt utilizarea programelor Eco pentru mașini de spălat vase și a detergenților eficienți pentru a reduce consumul de apă și energie. Reducerea consumului de apă în timpul dușurilor prin utilizarea unui balsam de păr care nu necesită clătire și limitarea timpului petrecut sub duș prin ascultarea unui playlist cu durată limitată. Alegerea produselor fabricate cu impact redus asupra mediului și ambalate în materiale reciclate sau biodegradabile. Conservarea apei utilizate la spălarea hainelor prin umplerea mașinii de spălat la capacitate maximă sau prelungirea duratei de viață a țesăturilor prin utilizarea detergenților delicați.
Henkel încurajează adoptarea acestor mici obiceiuri în rutina zilnică de îngrijire personală sau a casei pentru a contribui la reducerea amprentei de carbon și protejarea mediului înconjurător.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate