În weekendul 18-20 august, Carrefour a prezentat oficial cel mai nou program care sprijină producătorii locali, Poftim Brânza Românească, cu ocazia târgului de produse tradiționale „Bunătăți de soi din România“ desfășurat la Iași.
Inițiativa, lansată în luna aprilie ca format pilot în câteva magazine, vine în sprijinul fermierilor români din numeroase regiuni ale țării pentru a aduce în atenția consumatorilor o selecție bogată de brânzeturi românești unice, maturate, fermentate și cu mucegai, toate create cu ingrediente locale de cea mai bună calitate.
Expunerea produselor la raft beneficiază de un spațiu dedicat și semnalizat, amplificat prin materiale de comunicare care au ca scop valorificarea fiecărui produs din cadrul programului. Brânzeturile sunt disponibile în toate cele 43 de hipermarketuri Carrefour și în trei marketuri – Market Promenada și Dorobanți din București și Market Manastur din Cluj – oferind clienților ocazia de a susține antreprenoriatul românesc și comunitățile locale.
În plus, inițiativa reprezintă un sprijin real pentru producătorii locali de brânză de specialitate, indiferent de dimensiunea și forma lor de organizare, Carrefour oferindu-le sprijin sub formă de expertiză tehnică pentru îmbunătățirea constantă a produselor, a procesului de fabricație, dar și a procesului de etichetare și promovare. Pentru producătorii medii sau mari, Carrefour oferă accesul la inovație, la o piață de desfacere extinsă și ocazia de a-și diversifica portofoliul de produse. Totodată, producătorii mici au rolul de catalizator al programului prin brânzeturile cu moștenire culturală și istorică.
„Producătorii locali și ultra locali din rețeaua noastră ocupă un loc extrem de important în universul Carrefour. Așa a luat naștere cel mai nou program din portofoliul Carrefour, Poftim Brânza Românească, lansat oficial cu ocazia târgului de producători de la Iași, prin care promovăm specialitățile din brânză realizate pe plan local de maeștri în gastronomia artizanală. Vom continua extinderea rețelei de parteneri locali și dezvoltarea de proiecte dedicate misiunii noastre de conservare a gusturilor și a tradițiilor românești”, a declarat Narcis Horhoianu, Director Marketing, Carrefour România.
Această acțiune se alătură programelor Deschidem Vinul Românesc, Creștem România Bio și Grădina Noastră derulate local de către Carrefour sub umbrela Act for Food în direcția tranziției către o alimentație mai sănătoasă pentru toți clienții săi și se bazează pe produse curate, calitative și prietenoase cu mediul înconjurător.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate