În ultimii ani, preferințele gastronomice ale consumatorilor români au reflectat o tranziție semnificativă către stiluri noi. În special în cazul generațiilor tinere este evidentă creșterea apetitului pentru stiluri culinare adaptate la diversitatea culturală și la influențele internaționale, cum ar fi cele vegane, vegetariene, keto sau fără gluten. Ultimele tendințe arată că generația Z preferă alimentele integrale, organice și pe bază de plante – percepute ca alternative sănătoase – și evită alimentele procesate, pe care le privesc negativ. Milenialii caută, la rândul lor, alimente naturale și sănătoase.
În acest context, brandul Arctic lansează un nou proiect digital prin care propune reinterpretarea unor rețete familiare, în variante inedite, adaptate noilor stiluri culinare. Campania „Din dragoste pentru bucătăria Arctic” propune o serie de video culinare captivante și ușor de urmărit, care implică transformarea celor mai căutate opt rețete din România în versiuni keto, vegan și fără gluten. Primele trei sortimente preparate în acest stil sunt cele specifice Sărbătorilor Pascale: drob, pască și cozonac.
Campania reinterpretează rețete îndrăgite oferind soluții care să răspundă tuturor stilurilor și preferințelor culinare. Obiectivul acestui demers este de a veni în sprijinul interesului crescut al consumatorilor, creând un mediu pozitiv și receptiv, pentru experiența și savoarea culinare, oferind o serie de rețete ușor de pregătit acasă, cu ingrediente locale.
”Ne continuăm misiunea de a evolua împreună cu românii, oferindu-le produse de cea mai bună calitate. Odată cu redenumirea companiei în Beko România, brandul Arctic, un brand puternic, continuă să crească și să se dezvolte. Prin intermediul campaniei „Din dragoste pentru bucătăria Arctic”, oferim soluții inovatoare alături de tehnologiile de vârf care redefinesc modul în care ne raportăm la ceea ce facem zi de zi în bucătărie. Arctic este un brand care privește spre viitor, iar prin această campanie ne propunem să răspundem nevoilor generațiilor celor mai tinere, onorând, în același timp, tradiția. Din dragoste pentru români, Arctic reinterpretează rețetele copilăriei într-o adaptare la tendințele gastronomice actuale, oferind soluții ușor de implementat”, a declarat Gabriel Eremia, Director Marketing & Product Management, Beko România.
Canalul principal al campaniei este YouTube, unde a fost creat un playlist dedicat care acoperă cele 3 categorii de rețete.
Prin această inițiativă, brandul Arctic își continuă parcursul axat pe promovarea unui stil de viață responsabil, fiind, alături de show-ul gastronomic online „Tradiții culinare sustenabile” o extindere firească a campaniei „Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic”, lansată în octombrie 2022.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate