Odată cu lansarea parfumului TTA Everlasting, Avon demarează campania „Friends vs. Followers” în licee și universități, o inițiativă care promovează prieteniile reale și educația împotriva abuzurilor relaționale.
Campania „Friends vs. Followers”, al cărei mesaj este „Sărbătorește prietenia de-o viață”, își propune să ajungă la 10.000 de elevi și studenți din 110 licee și universități din întreaga țară, oferindu-le instrumentele necesare pentru a recunoaște și aprecia prieteniile într-o lume tot mai digitalizată. Pentru a realiza acest lucru, Avon va aduce în atenția elevilor și studenților diferența dintre prietenii adevărați și urmăritorii necunoscuți din social media.
Cu ajutorul experților de la Fundația Friends for Friends, Avon își propune să ghideze tinerii în recunoașterea și dezvoltarea relațiilor sănătoase și echilibrate, începând de la relația cu ceilalți și până la relația cu propria persoană.
Pornind de la întrebarea „Eu știu să recunosc o prietenie?” și trecând prin analiza diferențelor dintre prieteniile online și offline, până la înțelegerea modului în care aprecierile din social media ne afectează emoțional, campania se concentrează pe promovarea autenticității și a conexiunilor reale.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate