Fondul pentru un viitor mai bun - Editia 5 (credit foto Hannah Busing)

Federația Fundațiile Comunitare din România și Lidl oferă granturi în valoare totală de peste 980.000 lei pentru inițiative civice în 4 orașe 

Lidl România și Federația Fundațiile Comunitare din România continuă să susțină cele mai bune soluții locale la provocări din educație, prin finanțări…

Citește mai mult


Competitia de Gastronomie Sustenabila

Competiția WorldSkills de Gastronomie Sustenabilă, la prima ediție în România 

Prima ediție a Competiției WorldSkills de Gastronomie Sustenabilă organizată în România, a avut loc în data de 26 aprilie 2024 și s-a desfășurat în Timișoara.…

Citește mai mult


decathlon fundatia comunitara bucuresti sportul pentru toti

Fundația Comunitară București și Decathlon România lansează cea de-a patra ediție a programului „Sportul pentru Toți”

Programul vizează promovarea activităților sportive în rândul copiilor și tinerilor din școlile gimnaziale și liceele din București, care au un efectiv școlar…

Citește mai mult


Panoul solar Leroy Merlin

Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere

Potrivit Leroy Merlin România, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, interesul românilor pentru instalarea de panouri solare, este în…

Citește mai mult


carrefour sgr

Carrefour România și Asociația InspirAction anunță câștigătorii programului educațional „Gesturi mici pentru practici mari”

Patru școli și două grădinițe vor fi premiate cu sisteme de panouri fotovoltaice pentru că au reciclat în luna martie 2023 peste 62.000 de recipiente PET,…

Citește mai mult


vizual_Lidl_AVE CP

Peste 220.000 de elevi învață în școlile în care sunt implementate programe AVE cu sprijinul Lidl România

Asociația pentru Valori în Educație (AVE) și Lidl România marchează în 2024 opt ani de colaborare, timp în care 290 de directori au ales să implementeze, în…

Citește mai mult


avon tta everlasting

Avon inițiază o nouă campanie de educație pentru elevi și studenți

Odată cu lansarea parfumului TTA Everlasting, Avon demarează campania „Friends vs. Followers” în licee și universități, o inițiativă care promovează…

Citește mai mult


dm drogerie markt x Colgate

dm drogerie markt și Colgate au încheiat o nouă ediție Dințișorii Veseli

dm drogerie markt și Colgate au organizat în luna martie 2024 o nouă ediție a campaniei „Dințișorii Veseli”, prin care au promovat igiena orală în grădinițe…

Citește mai mult


Reciclomanii_KV

Kaufland și Times New Roman lansează „Reciclomanii: Ghidul supraviețuitorului în jungla reciclării românești”

Kaufland România, în colaborare cu Times New Roman, lansează „Reciclomanii”, un ghid care abordează tema reciclării într-un mod amuzant. Inițiativa își propune…

Citește mai mult


Foto_Campanie Promenada Inimilor 2024

Promenada Sibiu a dat startul campaniei “Promenda Inimilor”, dedicată luptei împotriva violenței domestice

În perioada 29 martie – 21 aprilie 2024, sibienii pot contribui la strângerea de fonduri destinate activității Asociației pentru Libertate și Egalitate de Gen…

Citește mai mult


In Stare De Bine 2024 kaufland fdsc

Kaufland alocă un buget de 1 mil. EUR pentru ONG-uri implicate în programul În Stare de Bine 2024 – 2025

Pentru al șaptelea an consecutiv, Kaufland România și Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC) continuă programul În Stare de Bine și anunță…

Citește mai mult


Deschidem-scoala_Kaufland-Romania_Asociatia-Plan-B

Kaufland și Asociația Plan B continuă programul DESCHIDEM ȘCOALA

Elevii claselor a V-a și a VI-a din 15 școli din județele Harghita, Covasna, Mureș, Neamț și Vrancea primesc sprijin pentru consolidarea materiei la Limba…

Citește mai mult