Johnnie Walker anunță o nouă campanie de susținere și promovare a rolului pe care îl au femeile în societate. Campania a luat startul în data de 20 septembrie și a fost lansată alături de o aplicație AR (disponibilă în perioada 20 septembrie – 19 octombrie).
Scopul aplicației AR, special dezvoltată pentru această ocazie, este de a oferi un spațiu și o voce acelor persoane care contribuie la progresul colectiv. Pe lângă aplicație, în cadrul campaniei vor fi și activări off-trade, respectiv inserții de urme de pași care duc către QR Code în peste 20 de locații partenere și în 10 locații Carrefour. Astfel, vizitatorii locațiilor partenere pot să scaneze pașii Johnnie Walker și să contribuie la crearea unui narativ prin care oricine poate sublinia impactul femeilor.
„Progresul înseamnă dezvoltare continuă, învățare și auto-îmbunătățire. Faptul că mi-am urmărit visul de a deveni pilot m-a învățat că eșecul e parte din proces și oferă cele mai valoroase lecții, reprezentarea feminină, reziliența și ambiția demonstrate fiind doar un alt mod de a contribui la un progres colectiv“, a declarat Cristiana Oprea, pilot de raliu, ambasador Johnnie Walker.
„Egalitatea de șanse înseamnă posibilitatea de a ne alege propriul destin, indiferent de normele societății. Doar astfel, putem spune că acțiunile noastre ajută, cărămidă cu cărămidă, pas cu pas, iar în cazul meu, zbor cu zbor, la un progres colectiv în care susținem comunitățile pentru a-și atinge adevăratul potențial“, a declarat Simona Păun, pilot pe o aeronavă de linie, ambasador Johnnie Walker.
Femeile modelează societatea în moduri unice, iar pașii lor sunt adesea nevăzuți. Campania Keep Walking România își propune să schimbe acest lucru și să le sprijine pe acestea pentru a pune în lumina reflectoarelor reușitele lor, astfel încât să poată fi văzute, auzite, urmărite și recunoscute.
“Johnnie Walker, whisky-ul scoțian nr 1 în lume, are o poziționare unică, deoarece are o acoperire uriașă. Mesajele Johnnie Walker ajung la extrem de mulți oameni, iar asta vine cu o mare responsabilitate și, de asemenea, o oportunitate. De aceea, prin campania Keep Walking România ne dorim să prezentăm modele feminine inspiraționale și să celebrăm succesele și pașii cu care acestea contribuie la progresul colectiv”, a declarat Mihai Chiriacescu, Consumer Marketing Director PPD România.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate