Teads, platforma media globală, anunță un nou modul de raportare integrat în Teads Ad Manager, care oferă informații cu privire la emisiile de carbon, prin intermediul integrării directe cu Scope3, una dintre cele mai puternice platforme din domeniul sustenabilității.

Această opțiune oferă advertiserilor și agențiilor de publicitate o înțelegere generală a emisiilor campaniilor digitale, în raport cu referințele globale. Această soluție va ghida partenerii Teads în demersul privind sustenabilitatea, ajutându-i să reducă emisiile de carbon în ecosistemul media digital.

În cadrul Teads Ad Manager, monitorizarea este acum disponibilă pentru patru surse de emisii: distribuția media, care măsoară emisiile asociate cu livrarea de conținut media, inclusiv infrastructura utilizată de editor; selecția reclamei, care raportează emisiile totale ale părților implicate în selecția unui ad; distribuția reclamelor, care evaluează inclusiv emisiile generate de transferul de date și de furnizori; și  emisiile asociate cu device-ul pe care rulează reclama: mobil, desktop sau TV, inclusiv emisiile asociate cu fabricarea dispozitivelor și electricitatea consumată în timpul experienței media și publicitare.

Măsurarea amprentei de carbon realizată de Scope3 și integrată direct în Teads Ad Manager permite advertiserilor să ia decizii acționabile privind emisiile și completează evaluarea inițială Scope3, care a analizat peste 500 de domenii de la începutul acestui an, menționând beneficiile cheie ale inventarului direct al Teads. Parteneriatul cu Teads înseamnă colaborarea directă cu editorii și accesarea responsabilă a media”, a declarat Brian O’Kelley, Co-Fondator si CEO, Scope3.

Această integrare consolidează leadership-ul nostru în aria SPO (Sustainability Principles and Objectives), permițând partenerilor noștri să măsoare end-to-end și să genereze rezultate sustenabile în business”, a declarat Remi Cackel, Chief Product Officer, Teads.

În urma evaluării cu Scope3 a 2,5 miliarde de afișări livrate la nivel global în noiembrie 2023, Teads afirmă că a contribuit la o reducere medie de 35% a emisiilor asociate cu selecția reclamelor.