Nhood, companie de servicii și soluții de real estate integrate, prezentă în 10 țări europene, inclusiv România, își consolidează poziția în transformarea imobiliară sustenabilă prin lansarea strategiei sale globalei ESG – Nhoods’ Impact Generation.
Pionier în regenerarea urbană, Nhood și-a setat o abordare strategică, care plasează oamenii în centrul acțiunilor sale, și urmează plan de acțiune concret pentru a evalua și maximiza impactul acțiunilor sale în patru domenii cheie: Oameni, Planetă, Profit și Guvernanță.
”În centrul strategiei noastre ESG se află angajamentul față de oameni. Viziunea noastră este de a transforma sectorul imobiliar într-un vector de creare de valoare sustenabilă, care să aducă prosperitate clienților noștri, să ne consolideze activitatea și să genereze un impact pozitiv asupra viitorului planetei; totul în timp ce rămânem un motor de soluții pentru echipele noastre”, a declarat Antoine Grolin, Președintele Nhood.
Pentru a-și atinge obiectivele ESG, Nhood și-a propus ca până în 2040 să atingă neutralitatea emisiilor de carbon, și țintește reducerea amprentei de carbon asociată mobilității angajaților cu 40% până în 2030. Mai mult, compania și-a propus eliminarea completă a deșeurilor nereciclabile și plantarea a 100.000 de arbori în cadrul proiectelor sale până la finalul deceniului.
În plus, Nhood are în plan înființarea Fundației Nhood pentru Regenerare până în 2027, prin care își propune să redistribuie o parte din profitul său către proiecte regenerative.
În același timp, Nhood se concentrează pe dezvoltarea continuă a competențelor angajaților prin programe de formare, asigurarea unui mediu de lucru sănătos și propice bunăstării, promovarea activă a diversității, egalității de șanse și incluziunii, precum și pe consolidarea legăturilor cu comunitățile locale prin proiecte de solidaritate. Obiectivele companiei includ formarea a 100% dintre angajați în domeniul ESG, prin module specifice rolurilor lor , certificarea tuturor sediilor companiei conform standardelor de bunăstare până în 2028 (ca de exemplu certificarea WELL) și obținerea certificării Gender Equality European & International Standard for Diversity (GEEIS).
Din perspectiva profitabilității, Nhood urmărește să amplifice crearea de valoare pe termen lung, integrând criteriile ESG în procesele decizionale financiare, adoptând o politică de achiziții sustenabile care implică activ furnizorii și redistribuind o parte din profituri pentru a susține proiecte cu impact regenerativ. Totodată, compania pune accent pe guvernanța corporativă, angajându-se să opereze într-un mod transparent și responsabil. Obiectivele includ integrarea criteriilor ESG în sistemul de bonusare a directorilor, alinierea completă a operațiunilor la cerințele CSRD (Directiva privind raportarea sustenabilității corporative) și Duty of Care, cât și implementarea raportării GRI (Global Reporting Initiative) în toate piețele în care activează.
”Nhood România este pe deplin angajată în implementarea obiectivelor ESG ale Grupului. Ne concentrăm pe reducerea amprentei noastre de carbon, în special în ceea ce privește achizițiile și transportul, și pe contribuția la obiectivele de sustenabilitate ale companiei la nivel global. De asemenea, angajații sunt încurajați să se implice în proiecte sociale sau de mediu, beneficiind de o zi în timpul săptămânii în care se pot dedica unei cauze în care ei cred”, a declarat Elena Bocan, Head of Market.

Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate