Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, s-a lansat oficial pe piața din România. În primă fază, aplicația pune la dispoziția clienților produse din 72 de locații de la 52 parteneri și este disponibilă în București.

Prin intermediul aplicației, clienții vor putea achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele participante, cu reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele în aplicație, le plătesc online, apoi le ridică personal.

”Intrarea pe piața din România marchează un pas important pentru noi și reprezintă și o oportunitate de a avea un impact semnificativ în regiune. Ne bucurăm că am găsit deschidere pe piața locală și că vom contribui la reducerea risipei alimentare, în timp ce le vom oferi clienților noștri produse delicioase la prețuri accesibile”, a declarat Kirill Perepelica, Co-Fondator & Chief Expansion Officer Munch.

Printre partenerii Munch se numără localuri precum Ibis, Ciorbe și Plăcinte, Tort de bezea, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill și Hello Donuts.

În România, Munch se va dezvolta prin intermediul unei echipe de vânzări cu experiență locală, condusă de Alexandru Țurcanu, anterior director strategic de vânzări al Just Eat Takeaway.

Am construit o echipă alături de care ne vom concentra în următoarele luni pe dezvoltarea locală, în București și județul Ilfov, după care ne vom uita la marile orașe din țară. Acest tip de business, cum este Munch, este aproape de comunitate, ajută atât restaurantele și magazinele, cât și clienții, în timp ce reduce risipa alimentară. Sunt convins că am început o poveste de succes”, a declarat Alexandru Țurcanu, director de vânzări Munch România.

Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu misiunea de a combate prin tehnologie risipa de alimente din Budapesta. Viziunea lor a fost să introducă o abordare sustenabilă în industria alimentară, de care să beneficieze atât proprietarii de afaceri, cât și consumatorii. În prezent, aplicația numără peste 1.500.000 de descărcări, 3.500 parteneri și aproape 2.500.000 de pachete de mâncare salvate în Ungaria, Republica Cehă și Slovacia.