Kaufland România, în colaborare cu Times New Roman, lansează „Reciclomanii”, un ghid care abordează tema reciclării într-un mod amuzant. Inițiativa își propune să promoveze colectarea separată a deșeurilor, explorând diverse trăsături de personalitate ale românilor.

De la „Vecinul vigilent”, la „Bucătarul Zero Waste” și până la „Salvatorul de comori urban”, proiectul vizează să aducă în prim-plan atitudini și comportamente legate de colectare ale românilor, îmbinând informațiile utile cu umorul caracteristic Times New Roman. Proiectul se va desfășura pe tot parcursul anului 2024, prin publicarea săptămânală a unor articole pe timesnewroman.ro/ecologic.

”«Reciclomanii» subliniază un adevăr esențial: indiferent de metoda aleasă, fiecare acțiune contează în lupta împotriva poluării și a degradării mediului. Prin umor și satiră, proiectul ne reamintește că, în ciuda diferențelor, avem un obiectiv comun: un viitor mai verde pentru generațiile viitoare”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

S-ar putea să vă șocheze vestea, dar o redacție de umor produce foarte multe sticle goale de bere, așa că suntem deja învățați cu reciclarea și diferitele moduri de a o practica. De ce n-am împărți din înțelepciunea noastră? În plus, majoritatea redactorilor TNR locuiesc încă pe Terra, așa că avem tot interesul ca planeta asta să suporte viața în continuare, măcar până termină Vasile nava interstelară pe care o construiește în secret la el la țară”, a declarat redacția Times New Roman.

Potrivit reprezentanților Kaufland România, acest proiect nu este doar o celebrare a diversității în practicarea colectării separate a deșeurilor, ci și un apel la acțiune. Prin prezentarea unor tipologii variate de reciclatori, „Reciclomanii” dorește să inspire publicul să adopte și să adapteze idei de reciclare în viața de zi cu zi, în moduri noi și diverse, pe care nu le-au considerat anterior.