Campania anuală de strângere de donații McHappy Day, derulată de McDonald’s și Fundația pentru Copii Ronald McDonald, a adunat la finalul anului 2023 peste 3 milioane de lei, pentru a oferi ajutor familiilor din România care au copiii spitalizați. Suma colectată a fost obținută prin intermediul donațiilor din restaurantele McDonald’s, prin vânzarea jucăriei Rin, și cu sprijinul companiilor partenere.
Cu fondurile colectate, Fundația va achiziționa echipamente și dotări pentru secțiile de pediatrie a șase spitale din patru orașe din România: Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Grigore Alexandrescu”, Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Maria Sklodowska Curie” și Institutul Clinic Fundeni din București, Spitalul Clinic Municipal Filantropia – Secția pediatrie din Craiova, Secția de oncopediatrie a Institutului Oncologic din Cluj- Napoca și Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Louis Țurcanu” din Timișoara. Peste 200 de paturi ATI, paturi de salon pentru copiii spitalizați și pentru însoțitori urmează să ajungă în cele șase spitale.
”De 25 de ani, activitatea Fundației a adus speranță în viețile copiilor și familiilor aflate în momente dificile, iar de la an la an, observ cum implicarea și generozitatea oamenilor crește în campaniile de strângere de fonduri. McHappy Day 2023 a adus cu sine cele mai bune rezultate de până acum, prin care am demonstrat încă o dată că putem realiza schimbări semnificative atunci când suntem uniți și dedicați unei cauze nobile”, a declarat Amalia Năstase, Președintele Fundației pentru Copii Ronald McDonald.
Campania McHappy Day s-a desfășurat în perioada 20-26 noiembrie 2023, în toate restaurantele McDonald’s din țară, iar partenerii Fundației pentru Copii Ronald McDonald au contribuit la susținerea ei până la finalul anului 2023.
”Obiectivul nostru principal a fost să sprijinim misiunea Fundației pentru Copii Ronald McDonald, iar efortul comun al comunității a fost esențial pentru a-l îndeplini. Le mulțumim tuturor celor implicați, de la clienți la parteneri corporate, pentru contribuția lor. Împreună, reușim să ținem aproape micii pacienți și părinții lor, să oferim speranță și să asigurăm condiții medicale cât mai bune copiilor spitalizați și familiilor acestora”, a declarat Valentin Truță, Director General Premier Restaurants România.
Pe durata campaniei, clienții McDonald’s au avut posibilitatea să contribuie cu donații în restaurante, la casele de marcat sau prin SMS. Totodată, pentru fiecare Happy Meal achiziționat de clienți, lanțul de restaurante a donat 1 leu Fundației.
Cele 3 Case Ronald McDonald din București, Timișoara și Iași, situate în curtea spitalelor de pediatrie partenere, au oferit până acum peste 100.000 de nopți de cazare, mese calde precum și servicii de consiliere pentru peste 23.000 de părinți. Totodată, Fundația a oferit anual spitalelor de copii partenere suportul de care au nevoie și pe care acestea l-au solicitat. Până în prezent, valoarea implicării în comunitate a depășit 10 milioane de euro în cei 26 de ani de activitate.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate