25 septembrie 2023
Teach for Romania a semnat un nou parteneriat cu Ministerul Educației
Asociația Teach for Romania a semnat, la sfârșitul lunii august, un nou acord de parteneriat cu Ministerul Educației, în vederea continuării eforturilor de…
25 septembrie 2023
dm drogerie markt și Colgate-Palmolive lansează o nouă ediție a campaniei „Dințișorii Veseli”
dm drogerie markt România în parteneriat cu Colgate-Palmolive anunță lansarea celei de-a treia ediții a campaniei „Dințișorii Veseli", un proiect dedicat…
22 septembrie 2023
DIGI continuă parteneriatul educațional cu Asociația Îngeri pentru Suflete
Pentru al doilea an consecutiv, DIGI susține proiectul „Dulăpiorul Fermecat – Un pas spre un viitor mai bun”, printr-un nou parteneriat de fapte bune, împreună…
21 septembrie 2023
Asociația Green Revolution anunță cea de-a treia ediție a Târgului de Jucării 2nd Life
Târgul de Jucării 2nd Life combină educația ecologică, financiară și socială, cu scopul de a oferi jucăriilor nefolosite o nouă viață și de a inspira copiii să…
21 septembrie 2023
Două treimi dintre obiectivele globale privind drepturile și bunăstarea copiilor prezintă întârzieri
Raportul Progress on Children's Well-Being: Centring child rights in the 2030 [Progresele privind bunăstarea copiilor: prioritizarea drepturilor copilului în…
21 septembrie 2023
Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra societății
Johnnie Walker anunță o nouă campanie de susținere și promovare a rolului pe care îl au femeile în societate. Campania a luat startul în data de 20 septembrie…
20 septembrie 2023
Programul „Hai la Olimpiadă!” susține o nouă generație de elevi care își doresc performanță în matematică, fizică sau informatică
Fundația Nouă ne pasă a deschis înscrierile pentru ediția din acest an a programului „Hai la Olimpiadă!”, în cadrul căruia, elevi de liceu sau gimnaziu din…
20 septembrie 2023
Cu sprijinul clienților, Lidl România investește 1.500.000 lei în recrutarea și formarea cadrelor didactice
Pentru fiecare articol din gama de rechizite Back to School achiziționat în perioada 21 august - 10 septembrie, Lidl România a donat 1 leu către programul…
19 septembrie 2023
Compania Antibiotice face un pas important către o dezvoltare sustenabilă
Compania Antibiotice, cel mai important producător farmaceutic cu capital românesc, a devenit membru în Coaliția România Sustenabilă, prima platforma pentru…
19 septembrie 2023
Programul MOL pentru Sănătatea Copiilor, ediția a 15-a, a fost lansat la UMF „Carol Davila” din București
În cadrul unui eveniment organizat la Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București, MOL România și Fundația Pentru Comunitate au anunțat…
18 septembrie 2023
ReCircular, program național de economie circulară, anunță o nouă etapă de dezvoltare
Programul ReCircular, lansat de Asociația Act for Tomorrow, pregătește resursele din companii în vederea introducerii în ciclul economiei circulare și…
18 septembrie 2023
Kaufland România susține Fundația United Way în demersul de prevenire a abandonului școlar
În anul școlar 2023-2024, Kaufland România, în colaborare cu United Way România, sprijină pe calea educației 1000 de copii din medii defavorizate din județul…