Junior Achievement România BRD

10.000 de elevi au participat la proiectul educațional Cheia succesului în carieră

Pe parcursul anului școlar 2024-2025, peste 10.000 de liceeni au explorat lumea profesională, în mod aplicat, cu ajutorul programului Job Incubator.

Citește mai mult


Eco-nomie pentru comunitatea ta 2025 Junior Achievement România Raiffeisen Bank

Șase licee premiate pentru acțiuni de mediu în cadrul competiției Eco-nomie

Peste 8.800 de elevi din 317 licee au fost inspirați să adere la principiile economiei circulare în cadrul celei de-a doua ediții a proiectului Eco-nomie…

Citește mai mult


InnoMate Pascani BRD United Way

BRD și United Way continuă proiectele de sprijin a tinerilor din medii vulnerabile

United Way România și BRD Groupe Société Générale continuă parteneriatul demarat în 2024 și anunță extinderea colaborării prin două noi proiecte dedicate…

Citește mai mult


JA România Carmeuse Construim meserii 2025

JA România și Carmeuse au desfășurat o nouă ediție a proiectului educațional „Construim meserii”

Peste 1.870 de elevi din 80 de licee, coordonați de cadrele lor didactice, au beneficiat gratuit de resurse de învățare pe platforma JA Learn, incluzând…

Citește mai mult


Telefonul-Varsnicului-apelant-call-center

Telefonul Vârstnicului 2025 – Se mențin solicitările de informații, dar crește interesul pentru implicare socială

În primele șase luni ale acestui an, linia socială gratuită Telefonul Vârstnicului – 0800 460 001, operată din 2015 de Fundația Regală Margareta a României, a…

Citește mai mult


ASAP_PARK_electric castle

ASAP Recycling Park revine la Electric Castle

Pentru al patrulea an consecutiv, ASAP România aduce la festivalul Electric Castle o inițiativă care transformă sustenabilitatea într-o experiență interactivă,…

Citește mai mult


SEAS-2025-PPC Romania

PPC Energie susține SEAS 2025, cel mai amplu festival de teatru din România

PPC Energie, parte a grupului PPC în România, susține pentru al doilea an consecutiv Stagiunea Estivală a Artelor Spectacolului (SEAS), cel mai lung festival…

Citește mai mult


Avon X RETRO FUTURE X FFFF_1

Avon, Retro Future și Friends for Friends lansează colecția „Înflorește”

Avon România, împreună cu RETRO FUTURE, lansează colecția de tricouri „Înflorește”, un manifest vizual dedicat combaterii violenței de gen și susținerii…

Citește mai mult


Dăm Click pe România 2025

4.000 de calculatoare recondiționate vor ajunge în 196 de școli, ONG-uri și instituții sociale

Asociația Ateliere Fără Frontiere anunță finalizarea procesului de selectare a organizațiilor care vor beneficia de programul Dăm Click pe România……

Citește mai mult


Renault sustine Competitia Nationala de Descarcerare IGSU

Renault susține și în 2025 pompierii români prin furnizarea a 100 de vehicule pentru instructaj

Renault continuă sprijinul pentru pompierii români și parteneriatul cu IGSU, prin furnizarea a 100 de autoturisme pentru probele de descarcerare locale și…

Citește mai mult


Act for Good Carrefour

Act for Good publică profilul de consum a 3 milioane de utilizatori

Carrefour România prezintă profilul de consum al clienților săi din platforma de loialitate Act for Good. Integrată în aplicația mobilă Carrefour, comunitatea…

Citește mai mult


Programul de burse private L'Oreal - UNESCO „Pentru Femeile din Știință”

Programul de burse L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” deschide un nou apel la înscrieri

L'Oréal România și Comisia Națională a României pentru UNESCO anunță organizarea ediției comasate 2024-2025 a programului de burse private L'Oréal - UNESCO…

Citește mai mult