26 noiembrie 2024
Kantar și Fundația Ellen MacArthur lansează ”Ghidul de marketing pentru economia circulară”
Kantar și Fundația Ellen MacArthur au lansat un nou ghid de marketing menit să ofere companiilor competențele necesare ca să treacă de la o economie liniară la…
5 august 2024
Kantar: Incluziunea și diversitatea sunt factori care influențează deciziile de cumpărare pentru 75% dintre consumatori
Brand Inclusion Index, un studiu global realizat de Kantar, arată că 75% dintre consumatori menționează că elementele ce țin de diversitate și incluziune ale…
8 aprilie 2024
Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție-Returnare
Conform unui studiu Kantar, peste 50% dintre consumatorii români intervievați au aderat până în prezent la Sistemul de Garanție -Returnare (SGR). Dintre…
15 martie 2024
6 din 10 români sunt dispuși să achiziționeze un smartphone recondiționat
Recommerce, lider european în comerțul cu dispozitive high-tech second-hand și recondiționate, prezintă rezultatele celei de-a treia ediții a barometrului său…
9 octombrie 2023
Scepticismul consumatorilor față de bunele intenții ale brandurilor legate de sustenabilitate este prezent în toate sectoarele
Kantar a lansat Sustainability Sector Index – Ediția 2023, studiul consacrat pe care compania îl realizează la nivel global (inclusiv România) privind…
31 mai 2023
Federația Internațională a Agențiilor de Publicitate (WFA) lansează studiul Marketingul Sustenabil 2030
Marketingul nu se adaptează suficient de repede, potrivit unui nou studiu realizat de WFA (Federația Internațională a Agențiilor de Publicitate) în parteneriat…