incluziune

Kantar: Incluziunea și diversitatea sunt factori care influențează deciziile de cumpărare pentru 75% dintre consumatori

Brand Inclusion Index, un studiu global realizat de Kantar, arată că 75% dintre consumatori menționează că elementele ce țin de diversitate și incluziune ale…

Citește mai mult


RetuRO SGR

Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție-Returnare

Conform unui studiu Kantar, peste 50% dintre consumatorii români intervievați au aderat până în prezent la Sistemul de Garanție -Returnare (SGR). Dintre…

Citește mai mult


Recommerce

6 din 10 români sunt dispuși să achiziționeze un smartphone recondiționat

Recommerce, lider european în comerțul cu dispozitive high-tech second-hand și recondiționate, prezintă rezultatele celei de-a treia ediții a barometrului său…

Citește mai mult


Scepticismul consumatorilor față de bunele intenții ale brandurilor legate de sustenabilitate este prezent în toate sectoarele

Kantar a lansat Sustainability Sector Index – Ediția 2023, studiul consacrat pe care compania îl realizează la nivel global (inclusiv România) privind…

Citește mai mult


Sustainable Marketing

Federația Internațională a Agențiilor de Publicitate (WFA) lansează studiul Marketingul Sustenabil 2030

Marketingul nu se adaptează suficient de repede, potrivit unui nou studiu realizat de WFA (Federația Internațională a Agențiilor de Publicitate) în parteneriat…

Citește mai mult