În perioada 29 august – 17 septembrie, Auchan a pregătit mii de articole dedicate începutului noului an școlar, parte din oferta Back to School, în toate magazinele din rețea. În cadrul campaniei, devenită o tradiție la început de an școlar, retailerul donează 100.000 lei din vânzările de rechizite eco-friendly marcă proprie către Asociația EduAct, pentru susținerea programului “Eroi din viitor”.
Programul „Eroi din viitor” se concentrează pe dezvoltarea abilităților cognitive, sociale și emoționale ale copiilor, alături de informațiile de bază de română și matematică, în cadrul unor sesiuni zilnice a câte două ore și jumătate fiecare, în care copiii primesc și o masă caldă. Prin acest program, Asociația EduAct intervine la nivelul învățământului primar, pentru a preveni riscul de abandon școlar, prin activități de educație formală și non-formală care au rolul de a dezvolta gândirea copiilor, vocabularul, aptitudinile și încrederea în sine, cultivându-le astfel, dorința de a-și continua studiile.
”Obiectivul Asociației EduAct este să completeze cu educație non-formală curricula școlară și să participe la reducerea punctelor de abandon școlar, a absențelor și a numărului de repetenți în unitățile de învățământ în care intervine. Cu o rată națională de abandon școlar de peste 15% și cu un grad de sărăcie de 34,5%, România se află în topul clasamentelor din UE. Nevoia de intervenție, în mod special în zonele rurale, acolo unde nu se pune accent pe educație și există riscul creării unui cerc vicios, este majoră”, a declarat Ioana Breazu, Communication&Fundraising Manager, Asociatia EduAct.
”Suntem bucuroși să continuăm parteneriatul cu EduAct și recunoscători să ne implicăm astfel în formarea generațiilor viitoare. Ne invităm pe această cale clienții să descopere colecțiile de produse prietenoase cu mediul, rechizite realizate din materiale sustenabile sau reciclate. Simpla achiziție a unui astfel de produs înseamnă acum nu doar un gest responsabil față de mediu, ci și o șansă la educație oferită unui grup vulnerabil”, a declarat Corina Dospinoiu-Imre, Director Sustenabilitate Auchan România.
Pentru a încuraja un comportament responsabil, Auchan organizează și o campanie de reciclare a hârtiei. Astfel, până pe 15 septembrie, clienții pot preda la Serviciul Clienți din magazinele Auchan și ATAC HiperDiscount by Auchan minimum 3 kg de maculatură (caiete, cărți, manuale, hârtie de birou, reviste, ziare, cataloage și broșuri, plicuri fără inserții plastic sau pungi de hârtie neplastifiate). În schimbul maculaturii, clienții primesc pe loc un voucher de -10% reducere la toată gama de caiete, valabil cu cardul de fidelitate MyCLUB Auchan.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate