Compania Macromex își intensifică eforturile de responsabilitate socială prin lansarea programului intern de voluntariat „Hrănim binele împreună”. Inițiativa a debutat cu o colaborare între voluntari din cadrul companiei, programul Social Food al chef Adrian Hădean și Direcția de Asistență Socială a Municipiului București (DGASMB).

La această acțiune au participat peste 50 angajați Macromex, care au gătit și distribuit peste 1.000 de porții de mâncare caldă beneficiarilor cantinei OMINIS.

Programul ”Hrănim binele împreună” reprezintă esența valorilor și culturii noastre de companie. Nu este doar despre a oferi o masă caldă, ci despre a hrăni speranța și demnitatea în comunitatea noastră. Suntem mândri că angajații noștri și-au asumat acest rol vital, demonstrând că împreună putem face o diferență reală în viețile celor mai vulnerabili dintre noi„, a declarat Albert Davidoglu, CEO Macromex.

Parteneriatul cu Macromex este un exemplu strălucit de implicare corporativă în soluționarea problemelor sociale. Entuziasmul și dedicarea voluntarilor Macromex au adus nu doar mâncare, ci și zâmbete pe fețele celor pe care îi servim. Acest tip de implicare este esențial pentru a crea un impact durabil în comunitate și pentru a inspira și alte companii să se alăture cauzei noastre sociale„, a declarat Chef Adrian Hădean.

Macromex își propune să extindă programul „Hrănim binele împreună” la nivel național, implicând angajații din toate filialele companiei. Obiectivul este de a crea un impact semnificativ și măsurabil în comunitățile în care compania își desfășoară activitatea.

Macromex este o companie cu capital 100% românesc, de peste 30 ani lider în industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate și refrigerate. Compania este recunoscută atât pentru brandurile proprii Edenia, Corso, La Strada, Azuris, Casa Gruia și Food&Glory, precum și pentru dezvoltarea unor mărci partenere, printre care Philadelphia, Paula, Inedit, Akadia, Babybel, La vache qui rit, Mars ice cream, Haagen Dazs.