Henkel România a continuat să susțină și în anul universitar 2024-2025 proiectele creative și inovatoare din cadrul partenerului cu Universitatea de Artă și Design din Cluj-Napoca (UAD). De data aceasta, colaborarea a vizat un nou format, în cadrul cursurilor de “Antreprenoriat Cultural și Creativ”, menit să le ofere studenților mai multă claritate asupra planurilor de carieră, după absolvirea Universității.
Acest format a fost creat special pentru studenții UAD Anul I Master, toate specializările (peste 80 studenți) și a inclus o serie de workshopuri, mentorat, precum și sesiuni de lucru în echipă, conduse de experți în business.
Programul academic a fost structurat în două părți. În prima parte, derulată în perioada noiembrie 2024 – februarie 2025, studenții UAD au avut șansa să își îmbunătățească cunoștințele teoretice din domenii variate ale businessului, ca de exemplu: management financiar, management de proiect, managementul echipei etc. În a doua parte, derulată în perioada martie 2025 – iunie 2025, celor peste 80 studenți li s-a oferit oportunitatea să lucreze, în echipe, la un proiect de afaceri, pornind de la o idee creativă și parcurgând toate etapele și fazele modelului de business învățat în prima parte a programului.
Programul s-a încheiat în luna iunie, cu prezentarea a 16 idei care au acoperit aplicații din zona cultură si sfera socială, networking profesional, artă și frumusețe, soluții creative și sustenabile de imprimare profesională pentru artiștii din diverse domenii, servicii sustenabile din zona modă și design vestimentar (upcycling, 2nd life), design de produs, lifestyle, sănătate, relaxare, stare de bine și socializare.
”Parteneriarul nostru de lungă durată cu Universitatea de Artă și Design din Cluj-Napoca se concentrează asupra celor trei cuvinte-cheie, extrem de relevante pentru Henkel Consumer Brands: Inovație, Sustenabilitate, Oameni. Inovația este fundamentală pentru Henkel iar, în prezent, inovațiile care aduc îmbunătățiri în ceea ce privește performanța, confortul și sustenabilitatea (compatibilitatea și responsabilitatea față de mediu) sunt cele mai relevante pentru consumatorii noștri”, a declarat Andrey Yekimov, General Manager Henkel Consumer Brands Romania si Bulgaria.
”În cadrul cursului de Antreprenoriat Cultural și Creativ, ne-am propus să cultivăm autonomia studenților, încurajându-i să-și atingă potențialul și să transforme ideile în inițiative concrete. Această rețetă pedagogică începe să fie validată an de an de câte un start-up care rămâne pe piață și poartă marca ‘incubated in UAD’”, a declarat Daniel Popescu, coordonator program și curs Antreprenoriat Cultural și Creativ, UAD Cluj-Napoca.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate
























