Up România și Fundația Inovații Sociale Regina Maria anunță lansarea campaniei „Masa Răbdării”, o inițiativă menită să atragă atenția asupra unei probleme sociale grave: potrivit EUROSTAT, 39% din copiii din România trăiesc în risc de sărăcie și excluziune socială, mulți dintre aceștia neavând acces la hrană adecvată.

De asemenea, prin această campanie se dorește continuarea inițiativei de a oferi mese calde zilnic copiilor care frecventează centrele educaționale ale Fundației, contribuind astfel la îmbunătățirea sănătății și a accesului lor la educație.

Pentru Fundația Inovații Sociale Regina Maria, fiecare masă caldă oferită unui copil reprezintă mult mai mult decât hrană. Este o promisiune de sprijin, o ancoră pentru speranță și o cale spre un viitor mai bun. Este datoria noastră să le oferim nu doar instrumentele educaționale, ci și siguranța că, zi de zi, nevoile lor de bază sunt acoperite. Fiecare masă caldă este un pas spre continuitate, spre un drum educațional fără obstacole, spre un viitor învăluit în speranță”, a declarat Cristiana Mateoiu, Director Executiv Fundația Inovații Sociale Regina Maria.

Up România, unul dintre cei mai mari furnizori de beneficii pentru angajați, contribuie la această cauză prin donarea a câte 1 euro pentru fiecare card virtual emis până la sfârșitul anului 2024, cu scopul de a strânge 100.000 de euro.

Invităm de peste 20 de ani oamenii la masă prin produsul nostru Up Dejun, iar acum misiunea noastră împreună cu partenerii noștri este să îi facem pe oameni să înțeleagă că pot contribui în mod direct la schimbare, fie prin alegerea unui card virtual de la Up România, fie prin donații directe către Fundație”, a declarat Loredana Vătăvoiu, Director Marketing & Comunicare Up România.