Supermarketul online Sezamo anunță lansarea noului serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție (SGR), prin care clienții pot returna ambalajele cu garanție și vor primi imediat contravaloarea acestora în contul Sezamo, sub formă de credite.

În plus, în perioada 10 – 23 februarie, Sezamo lansează campania „Ambalaje returnate cu efecte imediate”, prin care clienții vor primi dublul valorii fiecărui ambalaj cu garanție returnat, adică 1 leu pentru fiecare ambalaj.

Prin integrarea reciclării în serviciul nostru de livrare, eliminăm un drum suplimentar pentru clienți, economisind timp și reducând amprenta lor de carbon. În loc să stea la coadă pentru a returna sticlele, clienții se pot bucura de timpul liber. Ambalajele sunt ridicate direct din fața ușii, fără griji legate de scanare sau erori ale automatelor. Procedura este foarte simplă, iar clienții primesc instant creditele în contul lor”, a declarat Aneta Cotoi, Head of Customer Care Sezamo.

Totodată, clienții care plasează o comandă la Sezamo vor primi gratuit o rolă de 10 saci speciali pentru ambalajele SGR. Aceștia sunt necesari pentru colectarea ambalajelor cu garanție complet golite, curate, nedeformate și cu eticheta intactă. După sigilarea sacului, acesta se predă curierului, iar punctele intră pe loc, automat, în contul Sezamo și sunt valabile un an din momentul primirii. Limita de colectare a curierilor este de un sac cu ambalajele SGR per livrare.

După consumarea celor 10 saci primiți gratuit de către clienți, aceștia vor putea achiziționa sacii pentru colectare de pe site-ul Sezamo sau direct din aplicație.