În calitate de administrator al Sistemului Garanție-Returnare, unul dintre obiectivele RetuRO este de a îmbunătăți permanent funcționarea sistemului. Astfel, compania organizează întâlniri recurente și colaborează îndeaproape cu toate părțile implicate pentru a identifica dificultățile care apar în această etapă de început și pentru a optimiza aspectele semnalate atât de către operatorii economici, cât și de către consumatori.

În urma feedback-ului primit de la reprezentanții industriei HoReCa, RetuRO a identificat o serie de instrumente pe care le va operaționaliza în perioada imediat următoare pentru a le asigura acestora o experiență cât mai ușoară de integrare a SGR în activitatea lor. Printre acestea se numără:

Stabilirea unei frecvențe de ridicare a ambalajelor SGR specifică activității de HoReCa, industrie care operează cu un rulaj crescut de produse în ambalaje SGR într-o perioadă scurtă de timp. Astfel, operatorii HoReCa pot menționa frecvența cu care solicită ridicarea ambalajelor SGR de la punctele lor de activitate (zilele săptămânii în care doresc ridicarea), precum și tipul de material al ambalajelor care vor fi ridicate – sticlă, plastic, metal și volumul estimat. În felul acesta, fiecare operator HoReCa beneficiază de un calendar prestabilit în care ambalajele SGR vor fi ridicate, ceea ce va asigura atât predictibilitatea ridicărilor, cât și optimizarea spațiului necesar depozitării ambalajelor și eficientizarea timpului dedicat gestionării acestei activități. De asemenea, această frecvență de ridicare va fi corelată în procesul logistic cu o dimensionare corespunzătoare a mașinilor de transport, astfel încât să fie asigurată creșterea capacității de preluare a ambalajelor SGR.

Adresă de email dedicată, horeca@returosgr.ro. În plus, atât operatorii HoReCa, cât și toți ceilalți operatori au la dispoziție adresele de email deja comunicate:

  • suport@returosgr.ro – pentru înregistrare și verificare status contract;
  • comenzi@returosgr.ro – pentru plasare de comenzi accesorii (saci, sigilii);
  • facturare@returosgr.ro – pentru situații legate de facturare;
  • raportare_comercianti@returosgr.ro – pentru reconcilieri, în cazul în care evidența ambalajelor predate de către comerciant nu corespunde cu evidența ambalajelor primite de către RetuRO;
  • colectare@returosgr.ro – pentru formulare de pick-up ad-hoc;
  • reclamatii-transport@returosgr.ro – pentru reclamații privind comenzile de ridicare a ambalajelor colectate;
  • customer@fancourier.ro – pentru livrări incomplete ale comenzilor plasate în e-shop RetuRO.

Întâlniri recurente cu asociațiile reprezentative ale industriei HoReCa pentru a urmări progresul programului și pentru a gestiona eventualele probleme cât mai eficient.

Webinar dedicat HoReCa în care reprezentanți RetuRO vor detalia și vor răspunde întrebărilor legate de fluxul financiar și logistic.

În seria materialelor de informare, tutorialele “Am o întrebare”, disponibile pe canalul de YouTube al RetuRO, administratorul SGR oferă comercianților, inclusiv din industria HoReCa, răspunsuri la cele mai frecvente întrebări. Materialele sunt actualizate permanent cu noi subiecte și aspecte identificate în interacțiunile cu operatorii economici.