Renault își propune să sensibilizeze șoferii tineri cu privire la riscurile conducerii cu viteze excesive printr-o nouă campanie globală, compania franceză observând că, în ciuda eforturilor producătorilor auto de a reduce numărul și gravitatea accidentelor, se înregistrată o încetinire a scăderii deceselor rutiere.
Într-un material video ce stă la baza campaniei, Pierre GASLY, pilot al echipei de Formula 1 BWT Alpine, preia rolul unui antrenor, ghidând un tânăr pilot aflat într-un Clio pe circuitul Grand Prix-ului din Monaco. Îi împărtășește sfaturi bazate pe expertiza sa cu privire la viteză, astfel încât să îl ajute pe tânărul șofer să capete încredere la volan, subliniind în același timp un mesaj crucial: viteza e pentru circuit, nu pentru șosele.
Modelul Clio nu a fost ales întâmplător. Fiind cel mai bine vândut model al companiei , Clio este tipul de vehicul pe care mulți tineri învață să conducă. Pornind de la această premisă, Renault oferă o soluție practică pentru a limita viteza maximă la 110 km/h, printr-un dispozitiv reversibil de limitare a vitezei, disponibil în rețeaua Renault. Pentru început, serviciul este oferit în Franța la un preț de 59 de euro per operațiune, exclusiv pentru modelele Clio vândute în țară.
Noua campanie globală a fost lansată pe 6 aprilie, în cadrul transmisiunii TV în Franța a Marelui Premiu de Formula 1 din Japonia. De asemenea, este promovată pe rețelele de socializare pentru a ajunge direct la segmentul de vârstă 18-24 de ani. Complementar, campania este promovată și în presa franceză, începând cu 10 aprilie.

Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate