16 decembrie 2024
19% dintre adolescenți au experimentat o formă de violență într-o relație
Avon atrage atenția că violența în relațiile adolescenților este mai prezentă decât ne-am aștepta. Potrivit studiilor companiai, 19% dintre adolescenți au…
19 noiembrie 2024
Avon lansează inițiativa “Fii Lovestrong!” și sprijină tinerele femei în recunoașterea semnelor timpurii ale abuzului în relații
Avon dă startul inițiativei „Fii Lovestrong!”, menită să sprijine și să educe femeile tinere în identificarea primelor semne ale comportamentului abuziv în…
4 octombrie 2024
Studiu Avon: Doar 26% dintre femeile din România recunosc semnele cancerului de sân
Avon, unul dintre cei mai importanți jucători globali din industria frumuseții, își prezintă rezultatele studiului anual, „Boob Census”, care indică o scădere…
3 octombrie 2024
HEM lansează o nouă campanie de combatere a deficitul de sânge din spitale
Asociația HEM, care are ca unic demers Programul Național “N-avem SÂNGE?!” (www.n-avemsange.ro), anunță lansarea campaniei #nextbloodfluencer.
2 octombrie 2024
Primark donează peste 1 milion EUR organizațiilor caritabile de luptă împotriva cancerului de sân
Primark lansează în luna octombrie campania de conștientizare a cancerului de sân „We’re with you” și dezvoltă pentru al patrulea an consecutiv o colecție…
25 iulie 2024
FNaP publică rezultatele unui nou sondaj referitor la consumul de droguri în rândul minorilor
Un sondaj fulger online inițiat de Federația Națională a Părinților (FNaP) pe un eșantion reprezentativ, la care au răspuns peste 1.000 de părinți din mediul…