Avon Lovestrong

19% dintre adolescenți au experimentat o formă de violență într-o relație

Avon atrage atenția că violența în relațiile adolescenților este mai prezentă decât ne-am aștepta. Potrivit studiilor companiai, 19% dintre adolescenți au…

Citește mai mult


Avon Lovestrong

Avon lansează inițiativa “Fii Lovestrong!” și sprijină tinerele femei în recunoașterea semnelor timpurii ale abuzului în relații

Avon dă startul inițiativei „Fii Lovestrong!”, menită să sprijine și să educe femeile tinere în identificarea primelor semne ale comportamentului abuziv în…

Citește mai mult


Avon Boob Census 2024

Studiu Avon: Doar 26% dintre femeile din România recunosc semnele cancerului de sân

Avon, unul dintre cei mai importanți jucători globali din industria frumuseții, își prezintă rezultatele studiului anual, „Boob Census”, care indică o scădere…

Citește mai mult


N-avem SÂNGE nextbloodfluencer

HEM lansează o nouă campanie de combatere a deficitul de sânge din spitale

Asociația HEM, care are ca unic demers Programul Național “N-avem SÂNGE?!” (www.n-avemsange.ro), anunță lansarea campaniei #nextbloodfluencer.

Citește mai mult


primark_We’re with you

Primark donează peste 1 milion EUR organizațiilor caritabile de luptă împotriva cancerului de sân

Primark lansează în luna octombrie campania de conștientizare a cancerului de sân „We’re with you” și dezvoltă pentru al patrulea an consecutiv o colecție…

Citește mai mult


Unspoken

FNaP publică rezultatele unui nou sondaj referitor la consumul de droguri în rândul minorilor

Un sondaj fulger online inițiat de Federația Națională a Părinților (FNaP) pe un eșantion reprezentativ, la care au răspuns peste 1.000 de părinți din mediul…

Citește mai mult