Reality Check Kaufland „Etichete potrivite”

Reality Check și Kaufland lansează „Etichete potrivite”, campanie de combatere a discriminării

Asociația Reality Check, alături de Kaufland România, lansează campania „Etichete potrivite” - o inițiativă de conștientizare care propune înlocuirea…

Citește mai mult


Asociația ALIA Boehringer Ingelheim simptome AVC

Asociația ALIA și Boehringer Ingelheim subliniază importanța intervenției rapide în cazul unui AVC

Cu ocazia Zilei Mondiale a Accidentului Vascular Cerebral (29 octombrie), Asociația ALIA și Boehringer Ingelheim atrag atenția asupra unei o realități vitale:…

Citește mai mult


Asociația Fericire într-o Ceașcă „Cancerul e doar un capitol, nu întreaga ta poveste”

Asociația Fericire într-o Ceașcă lansează campania „Cancerul e doar un capitol, nu întreaga ta poveste”

Asociația Fericire într-o Ceașcă, parte a TED'S COFFEE CO., lansează, în luna dedicată luptei împotriva cancerului la sân, campania de conștientizare „Cancerul…

Citește mai mult


Canapeaua Roz Avon

Avon încurajează româncele să își pună sănătatea pe primul loc

Pe parcursul lunii octombrie, lună dedicată în fiecare an luptei împotriva cancerului mamar, Avon îndeamnă femeile să pună pe primul loc autoexaminarea…

Citește mai mult


Nu E Nu 2025

Oxygen readuce în spațiul public o discuție esențială pentru Vodafone și Fundația Vodafone: consimțământul și dreptul de a spune NU

Oxygen, cea mai mare agenție independentă de comunicare integrată din România, a dezvoltat și implementat pentru al doilea an consecutiv, pentru Vodafone și…

Citește mai mult


Copiii imita ce vad la adulti Fundatia OMV Petrom Salvati Copiii Romania 2025

Salvați Copiii România și Fundația OMV Petrom lansează campania ”Copiii imită ce văd la adulți”

În contextul în care copiii se confruntă cu violențe, excludere din grup și bullying încă de la grădiniță, Salvați Copiii România și Fundația OMV Petrom…

Citește mai mult


Salvați Copiii abuz online minori continut explicit

Salvați Copiii lansează o campanie de conștientizare a riscurilor expunerii online

Organizația Salvați Copiii lansează campania „Dacă locul ei nu e în ramă, nu trimite poza mai departe”, pentru a atrage atenția publicului asupra volumului de…

Citește mai mult


Avon X RETRO FUTURE X FFFF_1

Avon, Retro Future și Friends for Friends lansează colecția „Înflorește”

Avon România, împreună cu RETRO FUTURE, lansează colecția de tricouri „Înflorește”, un manifest vizual dedicat combaterii violenței de gen și susținerii…

Citește mai mult


KV_Campionii_Climei-Romania

Campania „Campionii Climei” a ajuns la 3,2 milioane de copii din toată lumea

Campionii Climei, o inițiativă globală a Cartoon Network creată pentru a-i ajuta pe cei mici să înțeleagă importanța protejării mediului printr-o serie de…

Citește mai mult


Acord Carrefour Coca-Cola SGR

Carrefour semnează un acord cu îmbuteliatorii Coca-Cola pentru reducerea deșeurilor de ambalaje

Carrefour anunță lansarea unui nou Plan de Afaceri Sustenabil (Sustainable Linked Business Plan – SLBP), dezvoltat împreună cu îmbuteliatorii The Coca-Cola…

Citește mai mult


FRF_BRAVO

FRF lansează platforma B.R.A.V.O cu o campanie de conștientizare

Federația Română de Fotbal a lansat pe 1 iunie platforma FRF B.R.A.V.O (Bucurie, Respect, Afecțiune, Voință și Optimism), o inițiativă ce își propune să…

Citește mai mult


Boobie Love Kirizza 03

Două branduri timișorene au lansat campania Boobie Lemon

Laura Chiriță, fondatoarea brandului de modă sustenabilă KRZ by KIRIZZA, și Mihaela Ciotea, psiholog și inițiatoarea Asociației Moving ON Breast Cancer, au…

Citește mai mult