Primark lansează în luna octombrie campania de conștientizare a cancerului de sân „We’re with you” și dezvoltă pentru al patrulea an consecutiv o colecție dedicată femeilor care se confruntă cu cancerul mamar.
Campania aduce în centrul atenției experiențele trăite de cinci femei din cinci țări diferite, care au învins cancerul de sân. Acestea împărtășesc poveștile lor impresionante marcate de vulnerabilitate, forță și solidaritate și vorbesc despre sprijinul pe care l-au primit pe parcursul luptei – totul prin intermediul unor videoclipuri și fotografii realizate chiar de ele și prezentate în vitrinele Primark din peste 450 de magazine din întreaga lume și pe canalele digitale ale companiei.
Campania include, de asemenea, o donație de peste 1 milion EUR către organizații caritabile de luptă împotriva cancerului din Europa și SUA. Fondurile sunt destinate programelor de informare și educare cu privire la depistarea precoce a cancerului de sân, precum și programelor de cercetare și de susținere a persoanelor afectate de această boală. În România, Primark donează în acest scop 50.000 lei Fundației Renașterea, una dintre cele mai reprezentative organizații non-guvernamentale care luptă împotriva cancerului de sân, membră a rețelei europene Think Pink Europe.
În plus față de donația globală de peste 1 milion EUR, Primark își stabilește ca obiectiv atragerea a încă 1 milion EUR printr-o campanie de strângere de fonduri și activări în toate țările, inclusiv în România. Astfel, angajații și clienții magazinelor sunt invitați să se implice în campania Primark și să facă donații pentru a susține această cauză în România.
Cea mai recentă colecție Primark dedicată conștientizării și luptei împotriva cancerului de sân include 37 de produse și este alcătuită din două game: gama post-operatorie, care cuprinde articole specializate concepute pentru femeile care se confruntă cu cancerul la sân, respectiv gama de solidaritate, care este o gamă în ediție limitată, dezvoltată pentru a marca luna dedicată conștientizării cancerului de sân.
”Suntem foarte mândri de campania „We’re with you” din acest an, care prezintă povești reale din viața unor femei reale, fiecare ducând propria sa lupta împotriva cancerului de sân. Videoclipurile și fotografiile realizate de acestea ne transmit că, pentru fiecare femeie, cancerul de sân este o experiență diferită, că sprijinul de care au nevoie poate varia de la o persoană la alta, însă cea mai bună modalitate prin care le putem ajuta este înțelegându-le trăirile”, a declarat Maciej Podwojski, Director ECE, Primark.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate