Pentru a promova echilibrul de gen în tehnologie, Pluxee, furnizor de beneficii extrasalariale, a stabilit un parteneriat cu Women in Tech, organizație non-profit cu o prezență în 54 de țări.

Pluxee România își propune prin această colaborare să creeze noi oportunități pentru femeile care doresc să crească profesional în roluri digitale. În acest sens, în luna martie vor fi organizate două evenimente axate pe leadership și product management: workshop-ul „Emotional Intelligence and How it Applies to Leadership” și programul „Product Manager Academy 2025, Seria 2”.

Mă bucur că avem ocazia să colaborăm cu Women in Tech Global și să susținem femeile să performeze în IT și în domeniul digital, unde poate că nu au întotdeauna aceleași șanse ca bărbații. La Pluxee România, ne concentrăm pe crearea unor contexte astfel încât femeile să exceleze în roluri digitale prin sprijinirea creșterii lor profesionale, implementarea de practici de recrutare echitabile și promovarea unei culturi incluzive”, a declarat Gabor Olajos, Country Managing Director, Pluxee România & Bulgaria.

Prin inițiativele sale globale și locale, Pluxee Group se angajează să îmbunătățească reprezentarea femeilor la toate nivelurile de management. Compania își propune ca, până în 2027, în cadrul grupului, cel puțin 40% din rolurile digitale și cel puțin 40% din pozițiile de management să fie ocupate de femei. În România, femeile dețin peste 43% din pozițiile digitale oferite de companie.