Campania de Paște „Donează în Home’Bank și împreună multiplicăm binele” a reunit în acest an generozitatea a peste 3.000 de clienți ING, care au donat 77.900 de euro pentru ONG-urile înscrise în platformă. ING Bank România dublează această sumă, iar totalul donațiilor ajunge la 155.800 de euro, care vor sprijini proiecte din educație, sănătate, mediu, dedicate grupurior vulnerabile și situațiilor de urgență.
”Suntem foarte încântați de rezultatul acestei campanii și chiar este un sentiment aparte când avem ocazia să colaborăm cu clienții noștri pentru a contribui la un impact social în numeroase comunități. Eforturile și implicarea noastră și a acestor organizații nu se termină aici. Vom găzdui cele 18 ONG-uri în platformă până la finalul anului, când vom aduce în aplicație alte organizații care să beneficieze de un proces online rapid și complet de strângere de fonduri. Invităm toți clienții să doneze în continuare, să fie curioși să descopere noi domenii sau cauze de sprijinit”, a declarat Tomina Vodarici, Community Investment Specialist, ING Bank România.
Majoritatea donațiilor s-au îndreptat către sprijinirea grupurilor vulnerabile (59%) și a proiectelor din domeniul sănătății (23%). Educația a atras 10% dintre donații, urmată de inițiativele de mediu (7%) și de cele dedicate situațiilor de urgență (1%).
Campania a avut loc în perioada 10 – 25 aprilie 2025, iar clienții ING Bank au donat individual între 1 euro si 4.000 de euro.
Prima ediție a proiectului „Donează în Home’Bank”, desfăşurată în 2024, a sprijinit 16 organizații non-guvernamentale să strângă aproximativ 197.000 de euro, bani care au fost redirecționați către proiecte de sănătate, educație și mediu.
Investiția ING Bank România în proiecte cu impact în comunitate a ajuns la 7,2 milioane de euro în 2024, cea mai mare sumă alocată până acum, în inițiative de mediu, educație, sănătate financiară.

Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate