Pepco România, alături de Organizația Salvați Copiii și Fundația Noi Orizonturi, anunță cea de-a doua fază a campaniei „Discuții din Inimă”, un proiect dedicat sprijinirii relației dintre părinte și copil.
Dacă în prima etapă a campaniei a fost tras un semnal de alarmă asupra dificultăților de comunicare dintre părinți și copii și a fost creat conținut psiho-educațional cu ajutorul celor două organizații și al DepreHub, a doua fază își propune să ofere soluții concrete pentru îmbunătățirea relației dintre generații.
Pentru a transforma acest obiectiv în realitate, în cadrul etapei a doua a campaniei „Discuții din inimă”, Pepco a susținut formarea unei rețele de aproximativ 100 de facilitatori prin intermediul proiectului „Inimi deschise – Cercul Siguranței la tine acasă” implementat de Fundația Noi Orizonturi. Cercul Siguranței este o metodă validată la nivel internațional, dezvoltată pe baza a 60 de ani de cercetare în domeniul atașamentului și dezvoltării copilului, prin care facilitatorii vor ghida părinții. Etapa de formare a avut loc la finalul lunii noiembrie 2024, iar începând din ianuarie 2025, fiecare facilitator va desfășura câte trei serii de workshop-uri de educație parentală.
Prin intermediul campaniei, 3.000 de părinți din medii vulnerabile vor beneficia de sprijin în procesul de reconectare emoțională, printr-o acțiune derulată de Fundația Noi Orizonturi, care va asigura copiilor echilibrul emoțional necesar pentru o dezvoltare armonioasă într-un mediu sigur și protector.

Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate