În anul calendaristic 2022 (1 ianuarie 2022 – 31 decembrie 2022), Lidl România a investit peste 38 milioane de lei în dezvoltarea comunităților locale. Sub umbrela Pentru un viitor mai bun, Lidl România a continuat să investească în parteneriate strategice ce urmăresc patru domenii principale de responsabilitate socială ale companiei: mediu, educație, dezvoltarea serviciilor de urgență și dezvoltarea comunităților – aliniate la cele 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă ale ONU.

În strategia de sustenabilitate, Lidl și-a definit 6 domenii strategice de intervenție și acțiune: Respectarea Biodiversității, Comportament Corect, Promovarea sănătății, Deschidere pentru dialog, Conservarea resurselor, respectiv Protejarea mediului. Totodată, compania continuă să se implice în rezolvarea problemelor sociale din comunitățile în care este prezentă și să contribuie la un viitor mai bun prin susținerea programelor strategice, pe termen lung, ce vizează atât respectarea biodiversității și protejarea mediului (reducerea prezenței plasticului în natură, diminuarea risipei alimentare), comportamentul corect și accesul la educație și servicii medicale (prevenirea și reducerea abandonului școlar din mediile vulnerabile, sprijinirea sistemului medical de urgență românesc și a infrastructurii necesare pentru acesta) sau deschiderea pentru dialog (partener platinum al Ambasadei Sustenabilității în România și partener strategic Code for Romania în proiectul Civic Labs).

Sub deviza Pentru un viitor mai bun, am dezvoltat alături de partenerii noștri din societatea civilă programe strategice, pe termen lung, care răspund unor nevoi reale ale comunităților  în care activăm. Suntem conștienți de responsabilitatea care vine odată cu dimensiunea business-ului nostru în România, de impactul pe care îl avem și pe care îl putem avea asupra societății, astfel că ne uităm la acele nevoi la care prin resursele noastre și know how-ul partenerilor noștri putem răspunde pentru a schimba în bine comunitățile în care suntem prezenți. Anual, ne propunem să creștem împreună aceste programe dedicate comunității, acționând cu responsabilitate pentru oameni și planetă”, a spus Maria Mihai, Director de Comunicare și CSR Lidl România.