Lidl România se alătură campaniei #TeRogRespiră, desfășurată de comunitatea La Primul Bebe, prin dublarea sumei strânse în cadrul licitațiilor online desfășurate în perioada 23 mai – 28 mai 2024 în grupurile de Facebook ale comunităților.
Astfel, suma de peste 489.000 euro donată de retailer este direcționată către dotarea Secției de Neonatologie și a Maternității „Dominic Stanca” din Cluj-Napoca cu aparatura de care medicii au nevoie pentru tratarea nou-născuților, inclusiv a prematurilor extremi.
În România există doar 23 de unități de nivel 3, pentru toate cele 41 de județe. Unitățile de nivel 3 sunt acelea care se ocupă de îngrijirea nou-născuților cu risc major, din maternitatea proprie sau transferați de la alte maternități de nivel 2 şi 1. În Cluj-Napoca există o singură maternitate de nivel 3, în cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență Cluj-Napoca, unde sunt îngrijiți anual peste 2000 de nou-născuți. Dintre toți aceștia, aproximativ 500 ajung în secția de Terapie Intensivă.
”Lipsa resurselor, mai ales a celor materiale, nu ar trebui să facă diferența între viață și moarte. Le mulțumim tuturor donatorilor din campania #TeRogRespiră și ne bucurăm că avem posibilitatea de a dubla suma impresionantă pe care părinții comunităților La Primul Bebe au strâns-o. Pe lângă donația financiară, este un demers care ne-a arătat încă o dată cum puterea lui <<împreună>> poate construi un viitor mai bun, de data aceasta pentru copiii din România”, a declarat Maria Mihai, Director de Comunicare și CSR, Lidl România.
“Împreună, oamenii au cel mai mare impact. Căutăm în zadar acel lider care să ne salveze. O să ajungem la sfârșitul vieții și o să înțelegem că, de fapt, liderul eram noi toți”, a declarat Atena Boca, fondator La Primul Bebe.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate