Meniul pentru copii de la Hesburger va fi retras din primăvara anului 2026. Decizia se bazează pe eforturile depuse de lanț în domeniul sustenabilității, pe așteptările în schimbare ale consumatorilor și pe noile recomandări de marketing.

Vânzările de meniuri pentru copii vor fi sistate în toate țările în care Hesburger operează. Schimbarea are scopul de a consolida responsabilitatea lanțului și, în același timp, de a anticipa viitoarele modificări în marketingul adresat copiilor.

Meniurile pentru copii și produsele auxiliare fac parte din istoria Hesburger de mai bine de 30 de ani, dar acum, după o analiză atentă, este momentul să ne actualizăm activitățile în stilul contemporan. Sperăm că toți consumatorii vor înțelege obiectivul din spatele schimbării: alegeri mai sustenabile pentru familie”, spune Ieva Salmela, Director of International Communications and Marketing.

Produsele auxiliare din cadrul campaniilor asociate meniurilor pentru copii au oferit o gamă largă de activități pentru copii, printre care s-au numărat jocuri de societate, coardă de sărit și kit-uri de lucru manual. Potrivit reprezentantei Hesburger, popularitatea produselor auxiliare pentru mesele pentru copii a scăzut în ultimii ani, tot mai mulți clienți optând pentru mini-înghețată, în detrimentul produsului auxiliar. Toate campaniile convenite vor fi desfășurate până la sfârșitul anului 2025.

Hesburger va continua să furnizeze servicii pentru familii, cum ar fi zona de joacă pentru copii, din restaurante. Hamburgerul, care a făcut parte din meniul pentru copii împreună cu opțiunea de meniu, rămân în selecția de produse Hesburger, dar fără opțiunea de produse auxiliare.