Poluarea în București: Cum putem transforma provocările gestionării deșeurilor într-o oportunitate de schimbare durabilă?

Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI), partener în cadrul proiectului CLEAR CITIES, care abordează subiectul reducerii gazelor cu efect…

Citește mai mult


Pepeni Lidl

Lidl România susține agricultura locală: 5 tipuri de pepeni cultivați 100% în România, acum în magazinele din toată țara

Prin această inițiativă, Lidl continuă să susțină agricultura locală și parteneriatele durabile cu furnizorii români, oferind totodată produse proaspete și de…

Citește mai mult


Kaufland își reduce amprenta de carbon pentru al cincilea an consecutiv

Kaufland România continuă să facă progrese în direcția sustenabilității, reducându-și amprenta de carbon cu 3.713 tone în 2024, prin reutilizarea lăzilor…

Citește mai mult


JoinTheRefillMovement

Grupul L’Oréal anunță lansarea inițiativei globale de sustenabilitate #JoinTheRefillMovement

Compania a lansat o campanie de educare ce implică mai multe branduri ale sale, din categorii diferite și cu distribuție variată, prin care publicul este…

Citește mai mult


Foto: Pexels-singkham-178541-1108572

Contribuția SGS la un viitor mai verde: Reducerea amprentei de carbon

SGS consideră că sustenabilitatea este o responsabilitate comună. Prin colaborare, inovație și transparență, compania se angajează să ofere soluții care…

Citește mai mult


BRD

Premieră: BRD lansează un credit corelat cu obiective de sustenabilitate pentru IMM-uri

BRD Groupe Société Générale lansează, în premieră pe piața din România, un credit corelat cu obiective de sustenabilitate (Sustainability Linked Loan – SLL)…

Citește mai mult


Mihai Draghici, EY Romania

Mediul de afaceri din România este tot mai concentrat pe creștere economică prin sustenabilitate

Cererea globală de energie crește într-un ritm fără precedent, impulsionată în mare măsură de nevoile tot mai accentuate ale mediului de afaceri.

Citește mai mult


Foto: Pexels-polina-tankilevitch-3735218

Românii consideră că sustenabilitatea este personală și acțiunile proprii contează cel mai mult

Percepția și comportamentul românilor față de sustenabilitate a evoluat favorabil în ultimii ani, oamenii fiind tot mai convinși că sustenabilitatea este o…

Citește mai mult


Tomina Vodarici

ING Bank caută noi proiecte de impact care să atragă fonduri prin platforma Donează în Home’Bank

Este a treia rundă de selecţie a organizaţiilor cu impact palpabil în comunitate din momentul lansării platformei Donează în Home’Bank, la finalul anului……

Citește mai mult


SGS The Pledge

Grupul SGS își consolidează poziția de lider în domeniul sustenabilității printr-un parteneriat cu The PLEDGE

Grupul SGS a încheiat un parteneriat strategic cu The PLEDGE on Food Waste, o terță parte recunoscută la nivel mondial pentru auditurile de certificare…

Citește mai mult


PPC Kremasta

Grupul PPC și Hydropower Sustainability Alliance lansează un nou parteneriat pentru consolidarea practicilor de sustenabilitate

Grupul PPC, cea mai mare companie de energie curată din Europa de Sud-Est, a lansat o nouă colaborare cu Hydropower Sustainability Alliance (HSA) pentru a…

Citește mai mult


Massimo Bettanin EY Romania

Studiu: Companiile centrate pe sustenabilitate sunt cu 40% mai optimiste decât cele care o abordează punctual

Companiile care încorporează sustenabilitatea în business-ul lor sunt cu 40% mai optimiste cu privire la succes decât cele care o abordează punctual, iar…

Citește mai mult