dm drogerie markt a ales, pentru a șasea oară, să transforme Black Friday într-o zi plină de sens – Giving Friday! 29 noiembrie 2024 a fost o zi în care cumpărăturile au căpătat o nouă dimensiune, transformându-se în ocazii de a aduce bucurie și speranță. În loc de reduceri, dm a ales să ofere clienților oportunitatea de a contribui la o cauză nobilă, demonstrând că fiecare achiziție poate avea un impact real asupra vieților celor mai vulnerabili dintre noi.
Pe 29 noiembrie, 5% din vânzările din magazinele dm și din online au fost direcționate către SOS Satele Copiilor România, organizație dedicată susținerii copiilor care au rămas fără sprijinul părinților sau riscă să îl piardă. Mulțumită implicării clienților, suma totală pe care dm o donează organizației se ridică anul acesta la 252.161 de lei.
”În fiecare an, Giving Friday ne reamintește că, împreună, putem transforma gesturi simple în acte de compasiune. Prin această inițiativă, promovată cu #givingisthenewblack, am donat 5% din totalul încasărilor din 29 noiembrie către SOS Satele Copiilor România. Fiecare client care a ales să susțină această cauză contribuie activ la sprijinirea educației și dezvoltării personale a copiilor care au nevoie de ajutor. Suntem profund recunoscători tuturor celor care s-au implicat în această misiune”, a declarat Daniela Jordanovski, director achiziții și marketing dm drogerie markt România.
Din 2019, de la debutul campaniei Giving Friday, dm drogerie markt a strâns și donat peste 800.000 de lei pentru diverse proiecte sociale dedicate copiilor și tinerilor.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate