dm drogerie markt România în parteneriat cu Colgate-Palmolive anunță lansarea celei de-a treia ediții a campaniei „Dințișorii Veseli”, un proiect dedicat promovării sănătății orale în rândul copiilor. Specialiști în igienă orală, dar și alți membri ai echipei de proiect, vor vizita grădinițe din mai multe orașe ale României, vor sta de vorbă cu cei mici, le vor arăta cum se face un periaj corect și de ce e important acesta.

Potrivit Institutului Național de Statistică, aproape jumătate dintre români au coroane sau implanturi dentare, iar 18% dintre aceștia nu au fost la dentist de peste cinci ani. Specialiștii din medicină dentară mai vorbesc și despre anxietatea generată de consult stomatologic, prezentă la aproape 90% dintre pacienții care le trec pragul cabinetului.

Educația timpurie, familiarizarea cu medicul stomatolog din copilărie, formarea obiceiurilor sănătoase pot aduce în timp o mai bună sănătate dentară pentru copiii României.

Tocmai din acest motiv, dm drogerie markt alături de Colgate-Palmolive se implică în comunitate, iar compania vine în sprijinul părinților și educatorilor din orașele țării.

„Creăm obiceiuri sănătoase încă din copilărie, și asta se întâmplă mulțumită campaniei Dințișorii Veseli, care a ajuns la cea dea treia ediție în toamna acestui an. Ne dorim să implicăm în egală măsură copii, părinți, educatori și specialiști în medicină dentară în această călătorie către o sănătate orală mai bună. Prin materiale educative, produse speciale și evenimente interactive, dorim să le arătăm celor mici cât mai multe detalii despre îngrijirea dinților și importanța sănătății dentare” a declarat Daniela Jordanovski din partea dm drogerie markt.

Campania Dințișorii Veseli a început în 2019, ajungând în grădinițe din 13 orașe și la peste o mie de copii. În 2023, campania se extinde și mai mult, fiind împărțită în trei etape care vizează orașe precum Oradea, Satu Mare, Sighet, Baia Mare și Zalău.