Anul acesta, CEZ a creat noi tradiții alături de partenerele de business și, împreună cu Fundația Iele Sânziene, a sprijinit 400 de adolescente din medii vulnerabile să-și (re)găsească #EnergiaLaFeminin. Atenția a fost îndreptată și de această dată către cele care aduc bucurie și ajută la clădirea unui viitor în fiecare zi: tinerele care mâine vor fi femei de succes în diferite domenii și care au primit resursele necesare pentru un start corect în viață.

Peste 320 de adolescente din Argeș, Olt, Vâlcea, Teleorman și Constanța au primit deja vizita specialiștilor de la Asociația Iele Sânziene, iar atelierele vor continua și în perioada următoare.  De la tinerele din clasa a 5-a și până la adolescente de clasa a 12-a, conținutul atelierelor le-a trezit interesul și dorința de a se preocupa mai mult de sănătatea lor, dar și a femeilor din familie. Riscurile unei îngrijiri neadecvate, mersul la un medic specialist ori de câte ori este nevoie, informații despre consimțământul unei relații mature și fazele prin care trece o femeie până la maturitate reprezintă subiectele cheie atinse în întâlnirile cu specialiștii din cadrul Asociației Iele Sânziene.

“Atelierele Iele-Sânziene vin în sprijinul adolescenților într-un moment cheie din dezvoltarea lor, când au o mulțime de întrebări și curiozități despre corp, identitate, relații. Pe parcursul întâlnirilor cu tineri din clasele V-XII am discutat, adaptat vârstei și nevoii grupului, despre pubertate și tot ce implică această perioadă, dar și despre igienă și relații. Întrebările diverse din partea participanților la ateliere, ne arată că nevoia lor de acces la informații despre sănătate și cunoașterea corpului este imensă, iar răspunsurile sunt esențiale pentru viitorul lor”, spune Ioana Ciuhan, Executive Strategist, Asociația Iele Sânziene.

Grija pentru sănătate este una dintre preocupările companiei din fiecare zi. Fiecare campanie pe care CEZ o derulează alături de partenerii de afaceri își are originea în dorința de a oferi beneficiarilor încrederea de care au nevoie pentru a-și pune sănătatea pe primul loc.

“Ne concentrăm pe nevoi reale și pe segmente de public diverse care se confruntă cu provocări specifice. Prin fiecare campanie de responsabilitate socială pe care o desfășurăm, ne propunem acțiuni cu impact pozitiv pe termen mediu și lung. Reușim să amplificăm rezultatele și să creăm impactul dorit în comunitățle pe care le deservim și datorită partenerilor noștri care de fiecare dată primesc cu bucurie invitația de a fi alături de noi.” Angelica Barbu,  Chief People and Brand Officer, CEZ România.

Prin campaniile de responsabilitate socială și prin energia #debine, CEZ, alături de partenerii cooptați, pune pe harta priorităților domenii precum: sănătatea, educația, mediul și starea de bine.