Ziua Bună pe Via Transilvanica, cea mai mare acțiune de ecologizare a traseului, a reunit în luna mai 2024 peste 3.400 de elevi, părinți și voluntari din 84 de școli, în județele Alba, Harghita și Sibiu.  

Ziua Bună pe Via Transilvanica, unul dintre cele mai mari proiecte ale Asociației Tășuleasa Social, realizat în parteneriat cu Coca-Cola HBC România (CCHBC) prin platforma de sustenabilitate După Noi, a ajuns în 2024 la ediția cu numărul 7. Anul acesta, acțiunea celei mai mari ecologizări de pe Via Transilvanica a continuat în alte trei județe: Alba, Harghita și Sibiu și a reușit să creeze pe parcurs atât un proces educațional pentru elevi, cât și o acțiune de responsabilizare a acestora față de mediu.  

Ziua Bună pe Via Transilvanica este un proiect foarte drag nouă, pentru că reușim să responsabilizăm comunitățile locale și să dăm, totodată, un exemplu de Așa da! în privința modului în care ar trebui să tratăm mediul înconjurător şi tot ce se regăseşte pe drumul care uneşte. E deja al șaptelea an de când a luat naștere proiectul Ziua Bună pe Via Transilvanica și suntem fericiți și recunoscători voluntarilor, autorităților locale și partenerului nostru de cursă lungă, Coca-Cola HBC România, pentru implicarea de care dau dovadă”, a declarat Alin Ușeriu, Președintele Asociației Tășuleasa Social. 

În ceea ce privește rezultatele, voluntarii de anul acesta au colectat în aproximativ 5 ore, 7800 de kilograme de deșeuri din natură, acoperind peste 1.000 km din Via Transilvanica.  

Ziua Bună este o acțiune amplă pe care o susținem pe Via Transilvanica prin parteneriatul nostru strategic cu Asociația Tășuleasa Social. Ne bucurăm că prin acest cadru creat în comunitățile de pe Via Transilvanica, acestea dezvoltă o legătură profundă cu mediul și au un scop comun pe drumul care unește”, a declarat Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC România. 

În 2025, inițiatorii proiectului anunță că acțiunea va înainta în alte trei județe străbătute de Via Transilvanica, până când va reuși să acopere toți cei 1.420 de km ai traseului.  

Proiectul Ziua Bună pe Via Transilvanica, finanțat de Coca-Cola HBC România și implementat de Asociația Tășuleasa Social, se înscrie în demersurile de sustenabilitate ale Sistemului Coca-Cola în România, reunite în cadrul platformei După Noi.