BRD Groupe Société Générale se alătură celui mai important eveniment cultural internațional organizat în România, Festivalul Internațional George Enescu, marcând astfel debutul unei noi etape în dezvoltarea festivalului.
Aceasta vizează democratizarea accesului la muzica clasică și deschiderea ei către tânăra generație. Totodată, BRD își propune să aducă experiențe noi publicului în următorii patru ani, parteneriatul acoperind edițiile 2023, 2025 și 2027.
“În calitate de mecena, BRD și Société Générale au o tradiție de trei decenii, Festivalul Enescu, una de șase decenii, avem experiența necesară pentru a reuși ce ne-am propus – nu doar ca muzica clasică să ajungă la cât mai mulți, ci și să convingem tinerii să intre în universul ei”, a declarat François Bloch, Director General BRD Groupe Société Générale.
“Una dintre valorile fundamentale în care credea George Enescu este generozitatea. Am construit ediția 2023 a Festivalului Enescu în jurul acestei teme, a generozității prin muzică, așa că parteneriatul cu BRD Groupe Société Générale vine în completarea misiunii noastre”, a afirmat Maestrul Cristian Măcelaru, Director Artistic al Festivalului George Enescu și Director Muzical al Orchestrei Naționale a Franței.
Ediția de anul acesta a festivalului se va desfășura în perioada 27 august – 24 septembrie.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate