Brandul Beko anunță lansarea campaniei digitale Beko Reliability, prin care aduce în atenție importanța electrocasnicelor durabile, arătând în paralel testele din lumea reală și din laborator prin care trec produsele companiei. 

Campania pornește de la insightul potrivit căruia consumatorii moderni consideră sănătatea un concept multidimensional, ce integrează în egală măsură latura emoțională cu cea fizică, fără a se detașa de viitorul planetei și al societății ca un întreg. Această abordare holistică a fost ilustrată sugestiv prin noul slogan de brand: “A Beko state of mind”. Menținându-și angajamentul de a simplifica viața consumatorilor, brandul reconfirmă durabilitatea și fiabilitatea produselor testate, care fac față cu succes tuturor provocărilor din viața reală. Își propune astfel să ofere un suport emoțional și să încurajeze un stil de viață mai relaxat, cu mai puțin stres. 

”Suntem încântați să lansăm noua campanie de comunicare Beko Reliability, care este construită ȋn jurul durabilităţii produselor și care marchează debutul oficial al noii poziționări de brand: <<A Beko State of Mind>>. Înțelegem că, în zilele noastre, consumatorii caută mai mult decât funcționalitate în electrocasnicele lor – își doresc produse pe care să se poată baza, care să le ofere siguranță și încredere în utilizare. Campania evidențiază testele extinse de durabilitate desfășurate de Beko și leagă acest lucru de un beneficiu emoțional semnificativ, acela de a avea ȋn casă electrocasnice rezistente, concepute pentru a face față și celor mai intense momente”, a declarat Daniela Costi, Senior Lead Global Brands, Beko Romania.

”De-a lungul anilor, ne-am asumat responsabilitatea de a educa consumatorii și de a le oferi soluții sustenabile. Testăm fiabilitatea produselor la extrem, astfel încât clienții noștri să fie lipsiți de griji. Aceasta este “a Beko state of mind”. Proiectăm electrocasnice de înaltă calitate, prietenoase cu mediul înconjurător, care răspund nevoilor consumatorilor noștri și contribuie la crearea unui viitor sustenabil. La Beko România, sustenabilitatea este în centrul modelului nostru de business și impactează întreg lanțul valoric, de la faza de concept și producție, până la faza de utilizare a produselor, punând accentul pe tehnologii verzi, care reduc risipa. Acest lucru ne permite nu doar să ne reducem impactul asupra mediului, dar și să creăm valoare pe termen lung pentru consumatorii și partenerii noștri”, a declarat Gabriel Eremia, Director Marketing & Product Management, Beko România.

”Mixul de canale incluse în această campanie – de la TV și YouTube până la campanii de ads pe platformele Meta (Facebook, Instagram), TikTok și Programmatic – ne permite să ilustram într-o viziune creativă testele riguroase la care sunt supuse electrocasnicele Beko, unui public cât mai numeros. Mesajele sunt transmise într-un format accesibil și atractiv, asigurând consumatorii că prin alegerea electrocasnicelor Beko vor avea un plus de confort emoțional, astfel încât ei să se concentreze pe ceea ce contează cu adevărat în viața lor de zi cu zi. Am creat, de asemenea, o pagină dedicată campaniei pe site-ul Beko România, unde accentul este pus pe beneficiul emoțional al consumatorilor care au electrocasnice Beko în casă”, a declarat Raluca Boboc, Lead Digital Marketing, Beko România.