Auchan România anunță disponibilitatea a 100 noi locuri de muncă pentru persoanele cu dizabilități. Rolurile disponibile sunt deschise în toate magazinele Auchan și ATAC, în sediul central al companiei, inclusiv în cele mai noi locații ale retailerului.

Printre posturile disponibile se numără: operator de vânzări polivalent, consilier clienți la casele de marcat, în magazine, precum și achizitor, specialist aprovizionare, manager dinamică comercială, specialist suport tehnic, IT Business Analyst, etc. în sediul central.

În prezent, peste 140 de angajați cu dizabilități fac parte din echipele Auchan România, aceștia fiind integrați în aproape 40 de locații din principalele orașe ale țării. Persoanele cu dizabilități ocupă o varietate de roluri în companie, de la operator de vânzări polivalent și consilier clienți case (la casele de marcat) până la funcții de casier, agent securitate, decorator, bucătar, tehnician întreținere, șef de echipă, specialist control selectiv, analist performanță, manager departamente comerciale.

Noile locuri de muncă dedicate persoanelor cu dizabilități sunt parte din angajamentul nostru de a sprijini integrarea acestora pe piața muncii și de a le asigura un loc de muncă stabil, sigur și adaptat nevoilor lor, iar în acest sens ne bucurăm să avem și sprijinul partenerilor noștri de la Consiliul Național al Dizabilității din România”, a declarat Adina Nanu, Director Resurse Umane și Transformare Auchan România.

Persoanele cu dizabilități interesate de aceste oportunități de angajare sunt încurajate să aplice online, completând formularul dedicat sau prin email. De asemenea, candidații se pot prezenta în magazinele Auchan din întreaga țară pentru a primi mai multe informații și suport în procesul de recrutare.

Ca parte a angajamentului pentru accesibilitate și incluziune, Auchan a implementat mai multe soluții menite să faciliteze și experiența de cumpărături pentru persoanele cu dizabilități. În urma parteneriatului cu Consiliul Național al Dizabilității din România (CNDR) și Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), compania a lansat un program pilot pentru noile standarde de accesibilitate în retail, începând cu hipermarketul Auchan Berceni. Pe baza acestui model, Auchan a extins treptat măsurile dedicate accesibilității în toate unitățile sale, asigurând astfel un parcurs la cumpărături facil și incluziv pentru toți clienții săi prin zone speciale de pick-up și drop off pentru taxi & ridesharing, culoar tactil pentru nevăzători, serviciu de însoțire la cumpărături, coșuri de cumpărături speciale pentru persoanele în fotoliu rulant, cod QR pe vitrine cu apelare directă către serviciul clienți, acces facil la cântarul din zona de legume & fructe, case de marcat dedicate, cu spații mai largi, precum și rampă dedicată de acces la zona SGR.