Auchan și Social Innovation Solutions au organizat recent prima ediție a Climate Supplier Event în cadrul căruia 230 de parteneri, furnizori și angajați ai retailerului au dezbătut obiectivele comune de sustenabilitate.
Principalele teme abordate au fost măsurile de decarbonizare la nivel de business, atât a produselor, cât și a operațiunilor, importanța agriculturii regenerative, precum și evoluția strategiei de sustenabilitate prin Planul pentru Climat 2030 elaborat de Auchan.
Pe parcursul evenimentului au fost împărtășite exemple privind reducerea emisiilor de CO2. Au fost discutate principalele provocări pe care partenerii și furnizorii le întâmpină în implementarea măsurilor de decarbonizare, soluțiile ce pot fi adoptate pentru ca un business să devină cât mai sustenabil, precum și mijloace de finanțare pentru decarbonizare. De asemenea, s-a discutat despre importanța utilizării responsabile a resurselor și a materiilor prime, necesitatea accelerării reducerii emisiilor de gaze cu efect de seră, în contextul actual de urgență climatică, și a menținerii unei capacități ridicate a randamentelor agricole.
”Am organizat acest eveniment pentru a împărtăși partenerilor obiectivul nostru de a construi o ofertă de produse cu impact cât mai redus asupra mediului și să venim în sprijinul clienților de a face alegeri de consum responsabil. Ne propunem să consolidăm și să construim parteneriate puternice comerciale și de decarbonizare cu partenerii cu care împărtășim aceeași viziune privind schimbările climatice și sustenabilitatea”, a declarat Corina Dospinoiu-Imre, Director Sustenabilitate Auchan Retail România.
Evenimentul a inclus și o prezentare a proiectului Organifera a Liceului Teoretic „Grigore Moisil” din Tulcea, echipa care a primit un premiu special din partea Auchan în finala concursului de planuri de afaceri „Maratonul pentru Educație Antreprenorială” organizat de CONAF (Confederația Națională pentru Antreprenoriat Feminin). Elevele au avut ocazia să prezinte publicului produsele inovatoare care propun o alternativă naturală la dezvoltarea plantelor, îngrășăminte naturale și soluții bio pentru combaterea dăunătorilor, aducându-și astfel contribuția la dezbaterile despre agricultura regenerativă.
Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 30 de hipermarketuri clasice, 3 hipermarketuri discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan și magazinul online auchan.ro.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate