Green PR Global va organiza la sfârșitul lunii ianuarie 2025, Green Your Future, o conferință pe tema sustenabilității ce va reuni aproximativ 250 de participanți, printre care lideri din diverse domenii, oameni de știință, activiști, reprezentanți ai ministerelor, industrii, societatea civilă și studenți. Scopul conferinței este de a transforma dialogul în acțiuni sustenabile concrete, aplicabile atât în familii, cât și în afaceri.

Conferința va fi moderată de Mihai Morar și Teodora Tompea, iar participanții vor aborda subiecte precum educație și conștientizare în sustenabilitate, inovații tehnologice și sustenabilitate în business sau cum răspund companiile la nevoile naturii.

Sustenabilitatea este fundamentul pe care trebuie să construim viitorul. Studiile MKOR arată că 38% dintre români sunt deja parte din schimbare, iar în cadrul conferinței Green Your Future, ne propunem să creștem acest procent prin acțiuni concrete, educație și soluții inovatoare. Cred cu tărie că fiecare dintre noi, indiferent de poziția pe care o ocupăm – ca lideri, profesori, antreprenori sau studenți – avem puterea să facem o diferență. Green Your Future este locul în care transformăm aceste aspirații în realitate, construind punți între generații, industrii și comunități pentru a modela un viitor mai verde, echitabil și sustenabil”, a declarat Mădălina Sandu, Fondator și CEO Green PR Global.

Potrivit studiului „Consumatorul Etic în România” realizat de MKOR începând cu 2023, 38% dintre români își asumă un rol activ în protejarea mediului, 70% evită risipa alimentară, 64% reciclează, iar 49% folosesc mijloace de transport alternative (mers pe jos, bicicletă, trotinetă). Consumatorii etici din România sunt, în mare parte, femei din mediul urban, cu vârste cuprinse în intervalul 28-43 ani, cu studii superioare și venituri medii sau mici. În ceea ce privește consumul, studiul a evidențiat că 61% dintre respondenți achiziționează alimente sustenabile, 36% preferă cosmetice și produse de îngrijire personală prietenoase cu mediul, 37% reduc consumul excesiv de articole de modă, iar 24% caută alternative sustenabile pentru articolele Fashion.

Studiul mai relevă că principalele bariere în calea adoptării unui stil de viață sustenabil sunt prețurile ridicate ale produselor sustenabile și lipsa de încredere în declarațiile furnizorilor care își cataloghează produsele sau serviciile ca fiind sustenabile.