Munch, aplicația lansată cu scopul de a reduce risipa alimentară, a introdus o nouă categorie de produse pentru care dorește să reducă risipa: florile. Din noua categorie, clienții pot comanda flori cu o reducere de 50% față de prețul întreg, de la 12 parteneri cu un total de 15 locații în București.
Această nouă inițiativă își propune să încurajeze clienții să se alăture eforturilor de reducere a risipei, extinzându-se dincolo de domeniul alimentar. Printre partenerii Munch se numără nume cunoscute, precum OK Flora, Zahra Boutique și City Flowers.
”Am văzut o oportunitate de a duce mai departe misiunea Munch, de a reduce risipa și în zona florală și, pentru că am găsit deschidere la partenerii noștri, am acționat. Abia am împlinit trei luni pe piața din România și compania se dezvoltă armonios, organic; deja am adăugat o nouă direcție, pe care clienții au apreciat-o din prima. Așa știm că suntem pe drumul cel bun și vom continua să facem toate eforturile pentru a reduce risipa în România”, a declarat Alexandru Țurcanu, Country Manager Munch România.
Totodată, compania anunță semnarea unui parteneriat cu Ana Pan în urma căruia au fost adăugate în aplicație toate cele 16 locații ale bine-cunoscutului brand de patiserie-cofetărie.
Odată cu semnarea noilor contracte, Munch înregistrează 128 parteneri și 194 locații. Potrivit datelor companiei, în cele trei luni de când a fost lansată în România, aplicația Munch a fost descărcată de peste 10.000 de ori și a salvat aproximativ 2,4 tone de produse.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate