OMNIASIG Vienna Insurance Group desfășoară o nouă ediție a campaniei „OMNIASIG pentru MAI BINE”, vizând de această dată comuna Poienarii Burchii din județul Prahova, unde, împreună cu Fundația World Vision România, a identificat nevoia de a asigura tinerilor și copiilor condiții optime de învățare.
Prin această a cincea ediție a campaniei, OMNIASIG și-a propus să sprijine educația generațiilor viitoare, să îmbunătățească sustenabilitatea comunității implicate și să genereze un impact pozitiv în zonă. În comuna Poienarii Burchii, obiectivul principal al campaniei a fost de a susține reabilitarea școlii generale din această comunitate, unde învață 110 copii, prin renovarea completă a trei săli de clasă și construcția și amenajarea unui nou spațiu de joacă în curtea școlii. De asemenea, această nouă ediție a campaniei include și un program de mentorat și consultanță vocațională adresat elevilor înscriși în programul „Vreau în clasa a 9-a” al World Vision Romania, desfășurat la nivel național.
Prima acțiune a campaniei a avut loc în data de 20 iunie 2024, când o echipă de aproximativ 50 de voluntari OMNIASIG și World Vision România au lucrat împreună pentru a îmbunătăți mediul și infrastructura școlii. Aceștia au plantat copaci și arbuști, au instalat materiale agrotextile pe alei, au montat bănci, au reparat și montat parchet și au văruit trei săli de clasă din școală. Totodată, biblioteca școlii a beneficiat de o donație de cărți, menite să sprijine educația continuă a elevilor.
”Sustenabilitatea este un element central al strategiei noastre de business, iar responsabilitatea socială reprezintă un pilon esențial în acest demers. Ne desfășurăm activitatea cu un obiectiv clar: să contribuim cât mai mult la dezvoltarea durabilă a comunităților. Considerăm educația drept fundamentul progresului, astfel că, prin această nouă ediție a campaniei «OMNIASIG pentru MAI BINE», ne-am propus să sprijinim o nouă comunitate din mediul rural, oferind copiilor condiții optime de învățare”, a declarat Mihai Tecău, Președinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group.
”Colaborarea dintre mediul privat și ONG-uri, așa cum demonstrează experiența fundației noastre, aduce numeroase beneficii pentru dezvoltarea comunităților locale și contribuie la dezvoltarea durabilă și la îmbunătățirea calității vieții. Prin unirea resurselor și expertizei, aceste parteneriate pot aborda eficient problemele sociale și economice, generând un impact pozitiv pe termen lung”, a declarat Mihaela Nabăr, Director Executiv Fundația World Vision România.
Această ediție a campaniei continuă inițiativa OMNIASIG pentru MAI BINE lansată împreună cu World Vision Romania în 2019, care a început cu renovarea și dotarea cu mobilier a școlii din satul Malu Roșu, comuna Armășești, județul Ialomița, și dotarea bibliotecii locale cu cărți. În 2020, în contextul pandemiei, campania a susținut educația online prin donarea de tablete cu acces la internet pentru doi ani către 34 de copii din clasele V-VIII, asigurându-le astfel continuitatea educației. În 2021, compania a continuat să sprijine copiii din medii dezavantajate prin diverse acțiuni, precum organizarea unei tabere de vară la Poiana Brașov pentru 25 de elevi, derularea proiectului „Back to School” pentru 55 de copii din județul Buzău, acordarea de burse școlare pentru 25 de elevi defavorizați și organizarea de sesiuni de consultanță vocațională pentru elevii de liceu. În 2022, campania a inclus sesiuni de mentorat 1 la 1, reabilitarea unui spațiu de joacă și a unui spațiu verde la Școala Generală din Racovițeni, județul Buzău.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate