Din 2019, dm a înlocuit reducerile de Black Friday cu Giving Friday, o zi în care 5% din vânzările realizate în magazinele fizice și magazinul online merg către o cauză nobilă. Anul acesta, cei peste 200.000 de lei strânși vor merge către proiectele SOS Satele Copiilor România.
”Prin această inițiativă, promovată cu #givingisthenewblack, compania dm a donat 5% din totalul încasărilor din 24 noiembrie către SOS Satele Copiilor pentru a susține o casă de tip familial. Fiecare achiziție a făcut o diferență semnificativă. Mulțumim tuturor celor care au luat parte la acțiune! Împreună, facem o diferență semnificativă în viețile acestor copii și le oferim șansa de a crește și a se dezvolta într-un mediu adecvat!”, a transmis Daniela Jordanovski, director achiziții și marketing dm drogerie markt România.
Prin intermediul campaniei Giving Friday, dm drogerie markt, împreună cu clienții și partenerii, a reușit strângerea și donarea sumei de 583.571 lei în favoarea proiectelor sociale adresate copiilor și tinerilor.
”Inițiative precum Giving Friday aduc speranță în viețile acestor copii și le oferă șansa de a crește într-un mediu iubitor și propice dezvoltării. Donația de 5% din încasările totale este nu doar un gest financiar, ci și o expresie a grijii și a dorinței de a contribui la binele comun, pentru care mulțumim din inimă echipei dm drogerie markt. Suma generoasă va ajunge la copiii dintr-o căsuță SOS și va avea un impact semnificativ”, a spus Diana Podaru, Director General SOS Satele Copiilor.
Jurnal de Sustenabilitate
Publicația care se concentrează pe dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din România.
articole recomandate